avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50814.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Pochmurna okolica

Poniedziałek, 20 marca 2023 · dodano: 20.03.2023 | Komentarze 6

Miałem bardzo ambitne plany na weekend, niestety skończyło się na mega zawodzie. W piątek tak się czymś strułem że całą noc i sobotę rzygałem, a przeszło mi dopiero w niedzielę.  Ładna pogoda przeszła koło nosa, trudno. Dziś, mimo że temperatura zleciała i zrobiło się wilgotno (w nocy popadało), już się przejechałem. Bez większego pomysłu pokręciłem się po polach. Ostatni dzień zimy choć dość ciepły, to pochmurny. W tym tygodniu nadrobię rowerowo, z finałową niedzielną grupową wycieczką po PN Ujście Warty. Przy okazji dzisiejszej trasy sprawdziłem bocianie gniazda w Gajcu, Drzeńsku i Lubiechni. Nie ma jeszcze lokatorów.

Parę fotek wpadło, ale jakościowo bez szału, bo fotografowani modele byli daleko...

Polne pogaduchy

Cycle Route 12494869 - via Bikemap.net - Open Route in Bikemap App

strus
| 19:27 wtorek, 21 marca 2023 | linkuj Wiosna na całego na twoich zdjęciach
| 23:27 poniedziałek, 20 marca 2023 | linkuj Ładne mi bez szału. Ostrość level hard :)
MateM
| 18:44 poniedziałek, 20 marca 2023 | linkuj Fajnie upolowane szaraki.
meteor2017
| 18:27 poniedziałek, 20 marca 2023 | linkuj A więc wniosek jest taki, że dietę należy dostosować do prognoz pogody... jak się zapowiada, że będzie wyjątkowo ładnie, trzeba przejść na sprawdzone i bezpieczne dania, a najlepiej jeszcze lekkostrawne ;-)
jotka
| 17:24 poniedziałek, 20 marca 2023 | linkuj Nie wiem co napisać po prostu pięknie.
jotwu
| 17:15 poniedziałek, 20 marca 2023 | linkuj A mnie spłoszone sarny i żuraw bardzo się podobają.