avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50880.78 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Zdążyć przed wichurą

Czwartek, 21 października 2021 · dodano: 21.10.2021 | Komentarze 7

W zasadzie wieje już od wczoraj, ale dziś zapowiadają porywy do 100 km/h więc na rower wycieczkowy nie ma szans. Masochistą nie jestem by jeździć w takich warunkach, Dwie godziny temu już jechałem ledwo co, a to dopiero połowa wichury... Rano popadało konkretnie, a teraz albo jest raz słonecznie, albo pochmurno. Zrobiłem najpotrzebniejsze zakupy, bo może wieczorem nie być prądu.
Ptaszki zaczynają przygotowania do zimy, coraz więcej zagląda ich do mojego ogrodu. Upatrzyły sobie tuję, wiśnie, winogrona i oczywiście korzystają z oczka wodnego. Wczoraj do mojej nowej budki zaglądała czubatka. Pojawił się na chwilkę Mysikrólik, parka rudzików, parka kowalików i gość z lasu, czyli dzięcioł. Zimą będzie tłoczno..

Parę fotek z wczoraj i dziś, niestety było pochmurno.

Mysikrólik na mojej tui
Mysikrólik na mojej tui © Marecki

Kowalik na Tui
Kowalik na tui © Marecki

Dzięcioł duży na mojej wiśni
Dzięcioł duży na mojej wiśni © Marecki

Kategoria Miasto

| 23:54 piątek, 14 stycznia 2022 | linkuj Mysikrólika już bardzo dawno nie widziałem, świetne foty!
meteor2017
| 14:28 środa, 27 października 2021 | linkuj No to zimą nie będzie trzeba z domu wychodzić. No chyba tylko po to by zrobić parę kilometrów na wpis, do którego będzie można wrzucić fotki. ;-)
jotka
| 16:40 sobota, 23 października 2021 | linkuj Ważne że pokręcone :)
jotwu
| 05:33 piątek, 22 października 2021 | linkuj Niezmiennie mnie interesuje skąd tak dobrze znasz nazwy ptaszków, które tak cudnie właśnie Tobie pozują. Wyborne zdjęcia. Na Twoje uwagi co do spotkań z Mirkiem wspomnę, że Police są 15 km od Szczecina i skoro Mirek nadal pracuje, to spotkanie z nim nie jest łatwe.
| 20:48 czwartek, 21 października 2021 | linkuj Genialne foty. Zazdroszczę takiego ogrodu. Ja tam też się cieszę na polowania na Dębinie, ale będzie trudniej :)

Ten wiatrrrr... Brrr...
tunislawa
| 18:35 czwartek, 21 października 2021 | linkuj Cudne ptasiory!!! A z takim wietrzyskiem lepiej nie dyskutować! ?
strus
| 12:07 czwartek, 21 października 2021 | linkuj Ja nie zdążyłem po pracy bo deszcze mi przeszkodził a z wiatrem chciałem powalczyć w lesie,może jutro się uda.