avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50880.78 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Kross Trans Siberian

Słubice - zakupowo

Czwartek, 30 maja 2019 · dodano: 28.07.2019 | Komentarze 0

Wykorzystując wolny dzień (W Niemczech mają Dzień Ojca), udałem się pociągiem, oczywiście z rowerkiem do Słubic, celem zakupienia niezbędnych mi rzeczy.
Droga powrotna to przejazd przez Świecko, zajrzałem nad Odrę przy ujściu do niej Ilanki i okazało się że poziom od wtorku jeszcze trochę wzrósł, choć wciąż nie był nawet stanem ostrzegawczym. Niemniej ujście Ilanki wygląda bardzo okazale.
W Świecku wstąpiłem na loda do miejscowego sklepu, robiąc sobie mały postój, następnie mocnym podjazdem skierowałem się w stronę Drogi Krajowej ze Słubic na Krosno Odrzańskie. Ją tylko przejechałem. Lasami jechałem do Kunowic, ale przed samą wioską jest przejazd, gdzie stałem 35 minut. Nie wiem czy coś się popsuło z rogatkami, ale przejechały tylko trzy pociągi, a te wciąż się nie podnosiły. Wkurzony ciągłym czekaniem, przelazłem pod spodem. Nigdy tyle nie czekałem na przejeździe kolejowym, a dodam że Rzepin to spory węzeł kolejowy z kilkoma rogatkami, tak więc siłą rzeczy dużym ruchem.
Z Kunowic przez Nowe Biskupice już klasycznie asfaltem, a tam przed Gajcem niespodzianka, znów szlabany opuszczone. Na szczęście tym razem trwało to minutę bo przeleciał IC. W domu zameldowałem się przed 15, wprost na obiad..

Nie byłbym sobą gdybym nie zabrał aparatu..

Lekko zalane przez Odrę poldery w Słubicach..

Wrona Siwa, cwane ptaszysko..

Ze Słubic w stronę Świecka zrobiono DDR, szkoda że tylko kilometrowej długości..

Wysoki poziom Odry w Świecku..

Zoom na most drogowy w Świecku, którym jeżdżę parę razy w tygodniu do pracy..Widać też 91 metrowy wieżowiec we Frankfurcie nad Odrą - Oderturm..

Ujście Ilanki do Odry..

Felerny przejazd kolejowy w Kunowicach, jeszcze nie wiedziałem że zabawie tam 35 minut..

Jedzie towarowy z Rzepina.

Teraz się mijają.

Więcej fotek nie robiłem, byłem za bardzo wkurzony
Na mapce jest nieco mniej km niż we wpisie, bo musiałem także dojechać na stację PKP w Rzepinie, czego nie rejestrowałem..