avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53946.72 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.98 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 195555 metrów.

Dookoła PN UJście Warty

Wtorek, 15 października 2024 · dodano: 15.10.2024 | Komentarze 4

Znów zawitałem do PN Ujście Warty pod Kostrzynem. Oczywiście pojechałem tam i z powrotem pociągiem Polregio.
Chciałem zrobić to wcześniej, ale plany storpedowała mi powódź i zakaz wojewody po poruszaniu się po walach. Dopiero parę dni temu zakaz zdjęto, jak woda już opadła. Przegapiłem przez to rykowisko, bo choć dziś jelenie także widziałem, to samce - byki nie wydawały już charakterystycznych ryków. Dużo ich jednak było, ale wszystko chowało się w wysokie zarośla. Na szczęście posiadam na tyle długą ogniskową że parę zdjęć im zrobiłem. W ogóle rządziły dziś kopytne, bo saren było także sporo. Widziałem także charakterystyczne dla parku gęsi i żurawie, ale jakoś nie wpadały w obietyw, regularnie przefruwając w licznych kluczach. Pogoda dopisała, choć ranek rześki, koło 4-5 stopni. Nie zabrakło natomiast słońca. Na razie wrzucam parę zdjęć, a resztę jak przejrzę, bo tego sporo. Kilometrów mniej na mapie niż w tabelce, ze względu na dojazd w obie strony na PKP.

Foty i mapka.

Rzeka Lenka (Łęcza) w Słońsku © Marecki

Wieża widokowa Czarnkowska Góra
Wieża widokowa Czarnkowska Góra © Marecki

| 23:07 środa, 16 października 2024 | linkuj Super - wielkie zazdro za jelenie i bielika, a i uciekający myszak cudny :)
strus
| 16:31 środa, 16 października 2024 | linkuj Dawno dorodnego jelenia niewidziałem
| 15:01 środa, 16 października 2024 | linkuj Tereny z pewnością warte odwiedzenia :)
Piękne stada na wstępie, a 400 mm na mikro 4/3 to już konkretna ogniskowa za sprawą mnożnika x2. Ja mam najdłuższy obiektyw 70-300, jednak mnożnik APS-C to już x1,5. Za pewien dłuższy czas - rok do trzech pewnie będę zmieniał system na bezlusterkowca, być może będzie jeszcze krócej, bo skłaniam się ku FF.
andale
| 21:24 wtorek, 15 października 2024 | linkuj Mega wypad. Sam się do tego zbieram, ale nawet nie wiedziałem o zakazie :O