avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53946.72 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.98 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 195555 metrów.

Jesienny Maczków

Sobota, 12 października 2024 · dodano: 12.10.2024 | Komentarze 8

Rano zero stopni.
Było w sumie zimno do 11-00, a potem słoneczko podkręciło kreskę do 12-13 stopni. Dla mnie to super warunki. Pojechałem do Maczkowa, zaliczyć swoje jesienne drzewo. To taka tradycja że w połowie pierwszego pełnego jesiennego miesiąca fotografuje pewien dąb. Zaliczyłem uprzednio Rzepinek, Szkółkę Radzików i nieistniejącą osadę Grodno. Potem Maczków i skręciłem w kierunku szutru idącego z Prochowca nad Jezioro Oczko. Zanim jednak do niego dojechałem - znów zrobiło się grzybobranie. Było zwyczajnie żal zostawiać okazy które widziałem. Ale dziś zbierałem tylko prawdziwki. Wyszło kilkadziesiąt. Chyba przestanę jeździć do lasu, bo nie mogę uwolnić się od grzyboholizmu :)

Fotki i mapka.

Moje ulubione jesienne drzewo, pod Maczkowem
Moje ulubione jesienne drzewo, pod Maczkowem © Marecki

Prawdziwek z Puszczy Rzepińskiej
Prawdziwek z Puszczy Rzepińskiej © Marecki

Kolejny śliczny prawdziwek z Puszczy Rzepińskiej
Kolejny śliczny prawdziwek z Puszczy Rzepińskiej © Marecki

Krzyżówka szutru z Prochowca z śródleśnym duktem
Krzyżówka szutru z Prochowca z śródleśnym duktem © Marecki

Marecki
| 23:29 środa, 16 października 2024 | linkuj Dziękuję za miłe komentarze :)
mallutky
| 20:19 poniedziałek, 14 października 2024 | linkuj Piękne jesienne kolory na tym dębie. No cóż wkrótce, jak przyjdą przymrozki i wiatry to drzewa zostaną bez liści i będziemy czekali znowu do wiosny żeby się zazieleniły :)
jotwu
| 17:01 niedziela, 13 października 2024 | linkuj Dąb prezentuje się jesiennie a prawdziwki pięknie.
| 01:23 niedziela, 13 października 2024 | linkuj Fajna motywacja do obowiązkowej wycieczki, bo dąb faktycznie przepiękny :)

Mam pomysł jak Cię zdemotywować do zbierania grzybów - podobno są gdzieś pomiędzy roślinami a zwierzętami, to tacy "obcy" na ziemi, więc nigdy nie wiesz, czy nie zrywasz UFO :)
andale
| 23:45 sobota, 12 października 2024 | linkuj Taki piękny, sielankowy widoczek. Jeśli robisz zawsze podobny kadr, to mógłbyś się kiedyś pokusić o zrobienie animacji jesiennych ujęć :D
| 20:19 sobota, 12 października 2024 | linkuj Jak znajdę grzyby to zazwyczaj mam je tylko na zdjęciach, zostawiam je dla ślimaków :)) Drzewo bardzo okazałe i ładnie wygląda w takim jesiennym wydaniu ;)
wowa113
| 19:55 sobota, 12 października 2024 | linkuj Oj tam, oj tam, specjalnie na grzybki pojechałeś ;). Świetny kadr z jesiennym drzewkiem.
meteor2017
| 19:54 sobota, 12 października 2024 | linkuj Nie ma co walczyć z przeznaczeniem - grzyby są smaczne i zdrowe :-) U mnie z prawdziwkami krucho, ale za to na brak podgrzybków nie narzekam.