avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53946.72 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.98 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 195555 metrów.

Na grzyby

Piątek, 11 października 2024 · dodano: 11.10.2024 | Komentarze 7

Dziś druga i ostatnia grzybowa eskapada, na którą udałem się z moją Mamą. Trasa krótka ze względu na nienajlepsze zdrowie mojej rodzicielki. Za to zbiory fantastyczne, w jednym miejscu blisko sto podgrzybków, prawdziwków tylko 8, ale były okazałe. Wpadły też kozaki i jadalny siedzuń sosnowy zwany szmaciakiem, z którego będzie zupa. Jakby ktoś się pytał, nie jest on już pod ochroną.
Chłodniej niż ostatnio, nawet lekko mżyło, ale pod koniec grzybobrania pokazało się słońce.

Siedzuń sosnowy, zwany też szmaciakiem
Siedzuń sosnowy, zwany też szmaciakiem © Marecki

Nasze rowery w Puszczy Rzepińskiej
Nasze rowery w Puszczy Rzepińskiej © Marecki

Prawdziwek z Puszczy Rzepińskiej
Prawdziwek z Puszczy Rzepińskiej © Marecki

Kategoria 0-25 km, Z Mamą

Marecki
| 23:30 środa, 16 października 2024 | linkuj Dzięki za komenty, mi zupa nie za bardzo smakowała :)
meteor2017
| 17:36 sobota, 12 października 2024 | linkuj Siedzunia parę razy próbowałem, ale jakoś mi nie przypadł do gustu. Chociaż zupy jeszcze nie jadłem, może trzeba spróbować. Zresztą i tak go zbyt często nie spotykam, w tym roku jeszcze żadnego nie znalazłem.
mallutky
| 11:23 sobota, 12 października 2024 | linkuj Gratulacje zbiorów. Mam nadzieję, że zupa z tego szmaciaka była pyszna.
| 22:58 piątek, 11 października 2024 | linkuj Smacznego, jak zwykle podziwiam umiejętności grzybienia :)
anwi
| 19:34 piątek, 11 października 2024 | linkuj Też jestem ciekawa smaku siedzunia. Podobno ma orzechowy posmak. Może kiedyś i mnie się trafi.
jotwu
| 17:38 piątek, 11 października 2024 | linkuj Cudowny prawdziwek Wam się trafił. Mnie odstraszyły tłumy w lesie i zrezygnowałem z grzybobrania.
| 16:15 piątek, 11 października 2024 | linkuj Ciekaw jestem jak smakuje zupa z tego sudzienia, nigdy tego typu grzyba nie próbowałem :)