avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53946.72 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.98 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 195555 metrów.

Wietrzne Kunowice

Czwartek, 10 października 2024 · dodano: 10.10.2024 | Komentarze 3

Musiałem dziś cos załatwić w Kunowicach, ale tak mocno wiało, że rozważałem czy w ogóle ruszać. Konkretnie piździło, a podmuchy jeszcze gorsze. Co ciekawe po zakończeniu mojej wycieczki sytuacja z wiatrem się w miarę ustabilizowała. Jechałem głównie lasami by nie oberwać wichurą, musiałem jednak uważać na spadające gałęzie, a było ich trochę. Gdy wyjeżdżałem - przyjemne 19 stopni, wiatr i lekka mżawka zjechały z temperaturą do 14. Jutro jadę na grzyby z moją Mamą, bo pozazdrościła mi wczorajszych zbiorów. Poza tym sama się trochę boi po lesie..

Z dzisiejszej trasy jest tylko mapka. Tak wyszło, zwyczajnie zapomniałem karty pamięci do aparatu xD

Zastępcze foto z właśnie występującej zorzy polarnej. Niestety ograniczają mnie konstrukcje dachowe, wąskie widoki i brak jasnego, szerokokątnego obiektywu.

Zorza polarna nad Rzepinem
Zorza polarna nad Rzepinem © Marecki

jotka
| 18:03 piątek, 11 października 2024 | linkuj Zastępcze zdjęcia też piękne :)
| 16:10 piątek, 11 października 2024 | linkuj Ja się cieszę, że w swoim mam slot na dwie karty, bi wcześniej też zdarzało mi się zapomnieć. Ogólnie producenci powinni robić jakąś wbudowaną w aparat pamięć, chociaż na tymczasowe przechowanie tych kilkunastu zdjęć.
| 23:59 czwartek, 10 października 2024 | linkuj Hehe, skąd ja znam to zapominanie karty? :)

Znając życie obaj kiedyś niezależnie od siebie zapomnimy, a dokładnie podczas tego wyjazdu nad Tobą przeleci wtedy pterodaktyl, a nade mną regularny smok :)