avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53946.72 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.98 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 195555 metrów.

Stawy Ośniańskie

Wtorek, 8 października 2024 · dodano: 08.10.2024 | Komentarze 6

Wziąłem wczoraj tydzień urlopu, ale że miałem imieniny, to sobie nieco popiłem i wycieczkę odpuściłem. Dziś za to śliczna Złota Polska Jesień zachęciła mnie do wycieczki nad Stawy w Ośnie Lubuskim. Liczyłem na Bieliki, ale były daleko, dzień za to zrobiły mi zaskrońce, które wypełzły głównie w puszczy. Spotkałem cztery sztuki, jeden zwiał, trzy dały się sfotografować. Nad samymi stawami za to liczne czaple oraz kanie rude. Śliczny słoneczny dzień z lekkim wiatrem.

Fotki i mapka.

Zaskroniec na leśnej ścieżce
Zaskroniec na leśnej ścieżce © Marecki

wowa113
| 20:02 sobota, 12 października 2024 | linkuj Ładnie obrodziło zaskrońcami, fajne takie foty face to face :)
| 15:36 piątek, 11 października 2024 | linkuj Bardzo udane przyrodnicze ujęcia ;)
strus
| 18:24 środa, 9 października 2024 | linkuj Ja w tym roku do węży mam pecha widuje tylko te rozjechane przez auta
meteor2017
| 13:02 środa, 9 października 2024 | linkuj O tak, jak zrobiło się ciepło i słonecznie, to węże się wylegiwały... też mam zaskrońca na fotkach, omal roweru na nim nie postawiłem. A gdzie indziej zbieram kozaka, już mam wchodzić w krzaki by szukać kolejnych, a tam żmija :-)
anwi
| 12:47 środa, 9 października 2024 | linkuj Spóźnione, ale serdeczne życzenia imieninowe - Szczęścia, zdrowia, sukcesów, radości z jazdy rowerem, kontaktu z naturą i świetnych zdjęć, jakie zwykle u Ciebie oglądamy!
| 23:40 wtorek, 8 października 2024 | linkuj Biała, ruda i zaskroniec pięknie zastąpiły bielika :) Super ujęcia!

Taka jesień powinna być od września do listopada :)