avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53946.72 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.98 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 195555 metrów.

Jesienna Puszcza Rzepińska

Środa, 2 października 2024 · dodano: 02.10.2024 | Komentarze 10

Październik powitał mnie raczej listopadowymi wartościami. 8-9 stopni, do tego szaro i wilgotno, a na koniec jeszcze deszcz. Nie ma dużej motywacji do jazdy w takich warunkach. Ale postanowiłem że dobiję w tym sezonie do 5 tysięcy,  tym bardziej że zostało mi 650 km, a są trzy miesiące. Niestety o ile październik mam jeszcze luźny, to w listopadzie i grudniu będzie już ciężko o jazdę z powodu Black Friday i zwiększonych obowiązków i dni w pracy.
Trasa w większości po Puszczy Rzepińskiej, głównie zielony i niebieski szlak rowerowy.

Fotki i mapka.

Krokodyl z Nowego Młyna
Krokodyl z Nowego Młyna © Marecki

Marecki
| 17:20 wtorek, 8 października 2024 | linkuj Dzięki za komentarze :)
Jorg
| 14:07 poniedziałek, 7 października 2024 | linkuj A u mnie zdrowie nie pozwala na lepsze wyniki. Dobrze będzie jak do końca roku będzie jeszcze dodatkowe 500, marnie w stosunku do poprzednich lat. Podobną kłodę wykorzystaną jako ławeczka widziałem w Borowym Młynie pod Pszczewem. :)
mallutky
| 19:05 niedziela, 6 października 2024 | linkuj Trzymam kciuki za 5k km . Mnie się udało z końcem września przekroczyć tą granicę :) Ale na razie październik nie zachęca za bardzo do wyjazdów rowerowych. Może następny tydzień będzie lepszy.
jotwu
| 19:05 czwartek, 3 października 2024 | linkuj Trzymam kciuki z Twoje pięć tysięcy na koniec roku. Powinno się udać o ile aura nie spłata figla.
meteor2017
| 17:49 czwartek, 3 października 2024 | linkuj Fajny krokodyl, coś w tym rodzaju widziałem w Rawie Mazowieckiej, tylko że tam środek kłody był ławeczką :-)

Faktycznie dla kontrastu z poprzednimi miesiącami, zrobiło się wyjątkowo rześko, nawet przymrozki były... przynajmniej u mnie.
strus
| 21:49 środa, 2 października 2024 | linkuj Te raptowne zimno mi przeszkadza a gdzie temperatury po 15 stopni
| 20:48 środa, 2 października 2024 | linkuj Phi, jeszcze górkę zrobisz :)

Krokodyl rządzi :)
| 19:19 środa, 2 października 2024 | linkuj Faktycznie aura nie motywuje, qle trzymam kciuki, żeby się udało ;)
jotka
| 18:48 środa, 2 października 2024 | linkuj Mamy dziś podobny podobny dystans :)
yurek55
| 18:46 środa, 2 października 2024 | linkuj Dasz radę!