avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53946.72 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.98 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 195555 metrów.

Jesienna Puszcza Rzepińska

Niedziela, 29 września 2024 · dodano: 29.09.2024 | Komentarze 6

Wykorzystując niepełny dzień wolny, przejechałem się po Puszczy, bo nie dość że podwiewało, to było też zwyczajnie zimno. Jedynie słońca nie brakowało. Trochę szutrów, trochę bruku, leśne ścieżynki i asfalt na koniec. Nic poza licznymi autami grzybiarzy nie przyuważyłem.
Na pocieszenie we wrześniu przejechałem 500 km+

Jesienny Dąb Piast
Jesienny Dąb Piast © Marecki

Marecki
| 19:14 środa, 9 października 2024 | linkuj Dzięki za miłe komentarze i liczne serduszka :)
meteor2017
| 17:56 czwartek, 3 października 2024 | linkuj Jeśli chodzi o grzyby, to u mnie jakieś półtora tygodnia temu zaczął się wysyp kań, a w zeszłym tygodniu maślaków. Z leśnymi grzybami gorzej, trzeba mieć szczęście by coś znaleźć, mi się trafiło kilka prawdziwków, kilka kozaków i opieńkowe eldorado... objechałem też miejscówki podgrzybkowe i tylko w jednej wyskakują grzybki, ale na szczęście nie wyzbierane, więc sporo ich udało się zebrać.
MateM
| 16:17 poniedziałek, 30 września 2024 | linkuj Po tych deszczach grzybiarze mają swój czas :) Takich dębów chciałoby się oglądać więcej w lasach.
| 23:35 niedziela, 29 września 2024 | linkuj Na grzybach się nie znam, ale na pięknych dębach... też nie :) Za to je podziwiam :)

Te lubuskie bruki... Pamiętam, się kręciło, mała trauma :)
jotwu
| 22:04 niedziela, 29 września 2024 | linkuj Zdawało się, że po długotrwałej suszy grzybów nie będzie a tu niespodzianka. Na moim terenie skutecznie "grasuje" Marek (Dornfeld") demonstrując pokaźne zbiory grzybów. Lubię Twoje zdjęcia nie tylko przyrody lecz też Twego roweru. Miło mi widzieć, że podobnie jak ja masz założone sakwy.
| 20:50 niedziela, 29 września 2024 | linkuj Spore ochłodzenie w porównaniu z poprzednimi dniami, ale to w końcu jesień. U mnie też pełno grzybiarzy w okolicy :)