avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53337.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.00 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 193833 metrów.

Stawy Ośniańskie

Wtorek, 17 września 2024 · dodano: 17.09.2024 | Komentarze 6

Po tygodniu przerwy, bo parę dni drżałem trochę o swoje włości na Dolnym Śląsku. Ale Bielawa nie ucierpiała.
Bez pomysłu pojechałem na Podośniańskie Stawy, ale przyrodniczego szału tam nie było. Wróciłem do domu przez Lubiechnię Małą. Była za to fajna pogoda i to tyle z dobrych wieści.

Fotki i mapka.

Stawy Ośniańskie © Marecki

Kościół w Lubiechni Małej
Kościół w Lubiechni Małej © Marecki

| 23:52 wtorek, 17 września 2024 | linkuj Super, że ominęło, moje rodzinne włości ucierpiały, ale nie bezpośrednio.

Super foty czapli, to moi sąsiedzi, ale wciąż jestem pod wrażeniem ich gracji podczas lądowania i utrzymywania się na drzewach, bo wróbelkami zdecydowanie nie są :)
| 21:18 wtorek, 17 września 2024 | linkuj Dobrze, że natura jednak nie dała poważnie znać o sobie w tamtych rejonach. Świetna porcja ujęć!
yurek55
| 20:43 wtorek, 17 września 2024 | linkuj Też się cieszę, że wszystko w porządku
anwi
| 18:51 wtorek, 17 września 2024 | linkuj W mojej okolicy czaple siwe rezydują zwykle na drzewach przy pstrągarni w Złotym Potoku, ale mój kompakcik nie podołałby takim zbliżeniom, jakie Ty robisz. Pozostałe fotki też super :)
strus
| 17:08 wtorek, 17 września 2024 | linkuj Popieram Janusza
jotwu
| 16:47 wtorek, 17 września 2024 | linkuj Miło, że znowu na rowerze i jeszcze milej, że bez emocji powodziowych. Zdjęcia - jak zwykle na medal.