avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53337.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.00 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 193833 metrów.

Stawy Ośniańskie

Wtorek, 10 września 2024 · dodano: 10.09.2024 | Komentarze 3

Pojechałem po dłuższej przerwie nad Stawy do Ośna Lubuskiego. Niestety panowała tam dziś spora przyrodnicza posucha. Jedynie ptaki wodne się kręciły, ale bez żadnych ciekawych okazów. Ot standardowe łabędzie czy kaczki. Uciekł mi za to zimorodek. Przyrodniczy honor wycieczki uratował pająk - Tygrzyk paskowany, którego wypatrzyłem pod stacją benzynową.
Dzień pochmurny, spadło parę kropel. Na sam koniec nieco więcej przejaśnień. Temperatura idealna.

Fotki i mapka.

Tygrzyk paskowany
Tygrzyk paskowany © Marecki

jotka
| 17:40 poniedziałek, 16 września 2024 | linkuj Piękne tereny i łabędzie :)
| 23:41 wtorek, 10 września 2024 | linkuj W końcu ujęcia bez tego słonecznego cholerstwa :)

Tygrzyk mistrzowski.
| 18:55 wtorek, 10 września 2024 | linkuj Motyw z łódką nad stawem bardzo mi się podoba :) Fota tygrzyka świetna, a będąc w temacie pochwalę się swoim z początku sierpnia, bo nie wiem kiedy dodam cały wpis na BS: https://kolzwer205.flog.pl/wpis/14550861/tygrzyk-paskowany-argiope-bruennichi#w