avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53337.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.00 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 193833 metrów.

Ujście Ilanki do Odry

Niedziela, 1 września 2024 · dodano: 01.09.2024 | Komentarze 5

Ostatnia moja wizyta nad Odrą, to było ujście Pliszki do drugiej największej rzeki w Polsce. Dziś postanowiłem zajrzeć nad ujście Ilanki do Odry. Ilanka jak zapewne wielu zauważyła, przepływa przez moje miasto - Rzepin. Ujście znajduje się w Świecku, znanym także z przejścia granicznego. Niestety obecnie mamy tak niskie stany wód że ujście nie robi takiego wrażenia. Jak wody jest więcej, to potrafi wyglądać dość efektownie, bo końcówka rzeki jest dość szeroka jak na tak stosunkowo niewielką i krótką rzekę. Prócz tytułowego miejsca, przejechałem nieco zmodyfikowaną Trasę Nadodrzańską. Poza tym oklepane często goszczące na blogu miejsca. Fantastyczny dzień na rower, niewielki wiatr, 23 stopnie i sporo słońca. No i wpadła kolejna 50tka, co mnie także cieszy :)

Zdjęcia i mapka.

Kościół w Rybocicach © Marecki

Łódka w Kunicach
Łódka w Kunicach © Marecki

| 00:51 czwartek, 5 września 2024 | linkuj Ha, Andale wyjął mi komentarz z klawiatury :) Nienawidzę tej wąskiej śmieszki, zamiast której powinna być normalna droga i fajne pobocze. Tutaj to samo.

Łódka za to super ;)
andale
| 22:56 niedziela, 1 września 2024 | linkuj Ta ścieżka wygląda trochę jak jedna taka droga w Puszczykowie. Tylko jest o niebo równiejsza :)
| 22:50 niedziela, 1 września 2024 | linkuj Tereny przyjemne, dystans też zacny! :)
mallutky
| 21:55 niedziela, 1 września 2024 | linkuj Ładna pętelka. Miejmy nadzieję, że skończą się wreszcie te upały, a pogoda we wrześniu będzie już bardziej rowerowa.
strus
| 19:33 niedziela, 1 września 2024 | linkuj Noooo to Marku dziś pokręciłeś ale mi brakuje fotek z ptaszkami a co to mojego roweru to po prostu zużyła się już kaseta jutro ja wymienię.