avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53337.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.00 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 193833 metrów.

Puszcza Rzepińska

Środa, 28 sierpnia 2024 · dodano: 28.08.2024 | Komentarze 3

Podwiewy wiatru zniechęciły mnie do jazdy po odkrytych terenach, dlatego praktycznie całą dziś trasę odbyłem ukryty w mojej ukochanej Puszczy Rzepińskiej. W większości jazda po szutrach, choć bruk jak na moje województwo przystoi też musiał być :)
Sporo rowerzystów w lesie, pochowanych także przed wysoką temperaturą, nad wodą co ciekawe są jeszcze pływający, bo woda wciąż ma wysokie wartości..
Samo powietrze za to między 26 a 28 stopni. W cieniu..

Fotki i mapka.

Rzepinek © Marecki

Brzozowy i żółty od suszy fragment Puszczy Rzepińskiej
Brzozowy i żółty od suszy fragment Puszczy Rzepińskiej © Marecki

| 00:04 wtorek, 3 września 2024 | linkuj Piękny krzyżak, a Linie znam od którychś kolonii, choć do dziś nie wiem, czy to właśnie nad tym jeziorem właśnie byłem :)

Fajnie, że masz swój ukochany las/puszczę - witam w klubie :)
Marecki
| 17:55 niedziela, 1 września 2024 | linkuj To prawda, choć las robi największą robotę.
| 18:06 czwartek, 29 sierpnia 2024 | linkuj Takie leśne drogi są najlepsze na upały ;)