avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53337.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.00 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 193833 metrów.

Lisów, Pławidło, Słubice

Poniedziałek, 12 sierpnia 2024 · dodano: 12.08.2024 | Komentarze 7

Po kwadracik za Lisowem. Chciałem zaliczyć dwa, ale trasa mi się nie podobała, gdyż było za dużo piachu. Nadrobię po opadach lub jesienią. Poza tym odwiedziłem Pławidło, małą wiochę w Dolinie Środkowej Odry. Nad samą Odrę tym razem nie zajeżdżałem. Ponownie zajrzałem do Słubic, zaliczyłem ścieżkę ze Słubic do Drzecina, dla równowagi od strony Słubic. O dziwo żadnych spotkań przyrodniczych, poza łabędziami w Raczej Strudze. Jechało mi się dobrze, wiatr był nieco mniejszy niż wczoraj. Dużo słońca i żadnej chmury na niebie.

Parę fotek i mapka.

Wybudowany około 30 lat temu Kościół Św. Ducha w Słubicach © Marecki

Cerkiew pod wezwaniem Opieki Matki Bożej w Słubicach
Cerkiew pod wezwaniem Opieki Matki Bożej w Słubicach © Marecki

Przy ścieżce rowerowej ze Słubic do Drzecina znajduje się także samoobsługowy punkt naprawy rowerów © Marecki

| 15:59 sobota, 24 sierpnia 2024 | linkuj Obiekty sakralne o ciekawych bryłach ;)
Marecki
| 17:38 środa, 14 sierpnia 2024 | linkuj MateM - Starków to współczesny potworek. W ogóle wszystkie sakralne budowle ze zdjęć, są stosunkowo młode.
Dzięki za miłe komentarze :)
MateM
| 17:35 środa, 14 sierpnia 2024 | linkuj Ciekawy wpis, w którym zamieściłeś zdjęcie jednego z najbrzydszych kościołów (jakie widziałem) w Starkowie i jeden z dziwniejszych w Słubicach :)
| 23:17 poniedziałek, 12 sierpnia 2024 | linkuj Fajnie, że cerkwie jakoś się trzymają w kraju, gdzie kościół na kościele stoi :)
strus
| 20:52 poniedziałek, 12 sierpnia 2024 | linkuj Marku dziś u ciebie kościłowo jak kiedyś często u mnie bywało
jotwu
| 17:34 poniedziałek, 12 sierpnia 2024 | linkuj Nie pozostaje mi nic innego jak za brąz od Ciebie dać Tobie złoto za całość wycieczki - dystans i zdjęcia.
jotka
| 14:27 poniedziałek, 12 sierpnia 2024 | linkuj Ładny dystans a cerkiew ma falliczny kształt ;)