avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53337.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.00 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 193833 metrów.

Sądów i Kurwia Góra

Sobota, 6 lipca 2024 · dodano: 06.07.2024 | Komentarze 10

Mimo znienawidzonego upału postanowiłem się przejechać tym bardziej że na późne popołudnie zapowiadają deszcz i burzę, a drugą kwestią był brakujący kwadrat między Radzikowem, Sądowem a Bargowem. Wyzwanie polegało na wjechaniu na szczyt Kurwiej Góry od strony drogi Sądów - Radzików. Droga średniej jakości, trochę piachów, ale finalnie udało się zaliczyć brakujący obszar. Te kwadraty to naprawdę fajna sprawa gdy nie masz motywacji albo nudzą Cię jazdy ciągle po tych samych trasach. Nie mówiąc o tym że odkrywasz nowe drogi. Dość sporo podjazdów, no i terenu. 30 stopni dało mi popalić. Wiatr też nie ułatwiał zadania.

Fotki i mapka.

Droga pożarowa nr.7 w kierunku Sądowa
Droga pożarowa nr.7 w kierunku Sądowa © Marecki

Dojazd pożarowy 59, kierunek - Kurwia Góra
Dojazd pożarowy 59, kierunek - Kurwia Góra © Marecki

Bruk z Jerzmanic Lubuskich w stronę Nowego Młyna
Bruk z Jerzmanic Lubuskich w stronę Nowego Młyna © Marecki

meteor2017
| 14:06 środa, 24 lipca 2024 | linkuj Przy takich temperaturach pół nazwy tego szczytu samo ciśnie się na usta ;-) O widzę, że i Ciebie dopadły kwadraty.
panther
| 21:07 poniedziałek, 15 lipca 2024 | linkuj Kurwia Góra, brzmi ciekawie ;-)
W takie upały moim zdaniem wiaterek pomaga...
Pozdrawiam
Marecki
| 18:19 czwartek, 11 lipca 2024 | linkuj Nazwa jest lokalna, tak samo jest opisana w OSM. Dzięki za miłe komentarze.
Jorg
| 23:51 wtorek, 9 lipca 2024 | linkuj Interesujące kto i dlaczego tak nazwał rzeczoną górkę Kurwią Górą, na przedwojennej mapie nazywa się ona Ziegel-Berg (Ceglana Góra).
MateM
| 17:21 wtorek, 9 lipca 2024 | linkuj Te kwadraty to taka bonitacja punktowa pozbawiona aspektu badawczego :) Osobiście lata temu zdecydowałem się na samodzielne rysowanie pokonanych dróg na mapie OSM z Leaflet, także ja zbieram odcinki ;)
| 21:46 niedziela, 7 lipca 2024 | linkuj Ładne tereny :)
W mojej niedalekiej okolicy Kurwinów to nadal oficjalna część wsi Aleksandria ;)
jotwu
| 18:06 niedziela, 7 lipca 2024 | linkuj A mnie podobają się terenowe zdjęcia z rowerem.
| 23:11 sobota, 6 lipca 2024 | linkuj Ja bym częścią nazwy tej góry uraczył ten cholerny bruk ;)
anwi
| 21:06 sobota, 6 lipca 2024 | linkuj W mojej okolicy jest miejscowość o nazwie Kurwinów (zmienione na Korwinów). Podobno ta nazwa pochodzi od kur, nie od k...w, pewnie podobnie jest w przypadku Kurwiej Góry. Inna sprawa, że każda góra z trudnym podjazdem bywa tak nazywana :)
jotka
| 20:53 sobota, 6 lipca 2024 | linkuj Fajna nazwa tej góry :)