avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 52343.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 190855 metrów.

Akweny i pola

Poniedziałek, 10 czerwca 2024 · dodano: 10.06.2024 | Komentarze 6

Wszystko co dobre, szybko się kończy. Ostatni dzień urlopu wykorzystałem na dłuższą wycieczkę, ale nie potoczyła się ona jak chciałem. Zacząłem od Stawów Ośniańskich, ale takiej przyrodniczej posuchy nigdy tam nie miałem. Wkurzony następnie przejechałem przez trzy jeziora : Czyste Małe, Czyste Duże i Grzybno, potem asfaltem na Świniary, Radów, lasem na Starków i już bardziej standardowymi polami przez Sułów, Drzeńsko i Gajec wróciłem do domu. Na pocieszenie wpadło 50 km i to jedyny pozytywny akcent tej trasy. Pogoda za to wyśmienita, 19-20 stopni..

Parę fotek i mapka

Faceliowe pole pod Starkowem
Faceliowe pole pod Starkowem © Marecki

mallutky
| 21:44 środa, 19 czerwca 2024 | linkuj Życzę, żeby po urlopie też znalazł się czas i pogoda do jazdy
| 23:03 sobota, 15 czerwca 2024 | linkuj Ładna mi posucha - niejeden by przez rok przeżywał spotkania z gąsiorkiem i czernicami :)
| 23:44 poniedziałek, 10 czerwca 2024 | linkuj Szkoda, że tak wyszło ze zwierzakami, ale pogoda dopisała, a pozostałe kadry też się udały ;)
Marecki
| 20:11 poniedziałek, 10 czerwca 2024 | linkuj Kuba - na rybach byłem raz w życiu, na rzece Pasłęka które wpada do Zalewu Wiślanego. O dziwo złapałem węgorza, reszty nie pamiętam, bo to była noc i zachlałem z dwoma innymi wędkarzami ruskim spirytem kupowanym na bazarze w Braniewie, wtedy za śmieszne pieniądze. Ale na rybach pełna profeska. Był dzwoneczek i świetlik :)
jotka
| 20:00 poniedziałek, 10 czerwca 2024 | linkuj Ładny dystans pewnie dużo fajnych wędkarskich miejscówek jest w Twoich okolicach, kiedyś lubiłem wędkowanie.
meteor2017
| 17:16 poniedziałek, 10 czerwca 2024 | linkuj Bywa i tak, człowiek ma duże oczekiwania, a tu... nic. Kiedy indziej zupełnie przypadkiem i znienacka wypad okazuje się wyjątkowo bogaty przyrodniczo. W takiej sytuacji trzeba to przyjąć z pokora i czerpać przyjemność z przejażdżki i cieszyć się z pogody, po prostu :-)