avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 52343.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 190855 metrów.

Gądków Wielki

Piątek, 7 czerwca 2024 · dodano: 07.06.2024 | Komentarze 6

Dziś wycieczka w kierunku za którym szczerze nie przepadam, ale czasem trzeba się przejechać by na mapie aktywności nie było tam pustyni. Kierunek - Gądków Wielki, wioska z ładnym kościołem, jeziorem, rzeką Pliszką, oraz popiersiem Kościuszki. Poza tym odwiedziłem teren dawnego ośrodka wypoczynkowego nad jeziorem w którym ponad 25 lat temu biwakowałem pod koniec podstawówki. W pierwszą stronę pojechałem najpierw asfaltem, a potem od Mierczan leśną alternatywą do drogi Szarłatka - Gądków Mały. Tak samo wracając przez Mierczany objechałem wioskę od zachodu. Przez cały dzień straszyły deszczowe chmury i na koniec trasy musiałem w Lubinie poczekać parę minut, aż sobie deszcz pójdzie. Wciąż idealne temperatury, bo poniżej 20 stopni..

Parę fotek i mapka

Kościół pw. Św. Józefa z końca XVIIII wieku w Mierczanach
Kościół pw. Św. Józefa z końca XVIII wieku w Mierczanach © Marecki

Alternatywna dla asfaltu droga z Mierczan w kierunku Gądkowa Wielkiego
Alternatywna dla asfaltu droga z Mierczan w kierunku Gądkowa Wielkiego © Marecki

Pliszka za Gądkowem Wielkim

Groźna chmura opadowa pod Mierczanami
Groźna chmura opadowa pod Mierczanami © Marecki

Marecki
| 20:01 poniedziałek, 10 czerwca 2024 | linkuj Dzięki za komenty. Hubert - poprawiłem :)
strus
| 16:34 sobota, 8 czerwca 2024 | linkuj Dobrze że ciemności na niebie pojawiły się na koniec wycieczki
| 11:19 sobota, 8 czerwca 2024 | linkuj Patrząc na zdjęcia tereny ciekawe, podoba mi się burzowy widok na koniec ;)
Ps. O jedno "I" za dużo wstawiłeś w wiek pierwszego kościoła ;)
| 23:51 piątek, 7 czerwca 2024 | linkuj Pliszka piękna. Przypomina mi trochę moją Dębinę :)
jotka
| 19:02 piątek, 7 czerwca 2024 | linkuj Ładnie.
jotwu
| 17:59 piątek, 7 czerwca 2024 | linkuj Zupełnie ładny dystans wycieczki i jak widzę z danych przejechałeś go w szybkim tempie. Lubię Twoje zdjęcia nie tylko te ze zwierzętami ale także te na których widnieje Twój rower. Z wpisu wynika też, że deszcz nie był dla Ciebie zbyt uciążliwy.