avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 52343.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 190855 metrów.

Lubów, Wystok, Bielice

Czwartek, 6 czerwca 2024 · dodano: 06.06.2024 | Komentarze 6

Dziś terenowo, gdyż chciałem sprawdzić jak się obecnie miewa Droga Lubowska, bruk od Rzepina do Lubowa, który w niektórych miejscach jest zwykłą leśną drogą. Do skrętu na Grodzisko i Mostku Lubowskiego przez Cierniczkę (drugiego oficjalnego dopływu Ilanki) jest przyzwoicie. Potem przez dwa km bruk się chowa i jest ciężka terenowa droga ze stojącymi kałużami i korzeniami. Na szczęście ostatni kilometr do Lubowa to powrót bruku. Droga sprawdzona, a potem tytułowe trzy wioski, z czego w dwóch pierwszych zajechałem pod kościół. Świetna pogoda, idealna temperatura, ale nie miałem ochoty na dłuższy wypad..

Potok Cierniczka, dopływ Ilanki
Potok Cierniczka, dopływ Ilanki © Marecki

Końcówka Drogi Lubowskiej
Końcówka Drogi Lubowskiej © Marecki

Kościół w Wystoku
Kościół w Wystoku © Marecki

Marecki
| 20:02 poniedziałek, 10 czerwca 2024 | linkuj Mi też się ten kościół w Wystoku podoba, szkoda że wieża w nienajlepszym stanie. Dziękuję za wpisy.
strus
| 16:30 sobota, 8 czerwca 2024 | linkuj Uroczy kościół w Wystoku
wowa113
| 20:40 piątek, 7 czerwca 2024 | linkuj Bruk najprawdziwszy z prawdziwych ale nie zazdroszczę ;)
| 12:54 piątek, 7 czerwca 2024 | linkuj Tak zauważyłem, że u Ciebie trochę chłodniej w ostatnich dniach, u mnie tak mniej więcej o 5 stopni cieplej.
Nie wiem, czy ja bym nie wolał jednak jakiejś gruntowej drogi zamiast tego bruku, jechałem kiedyś w świętokrzyskim po takich kamieniach, to była dosłownie rzeźnia :))
jotwu
| 08:34 piątek, 7 czerwca 2024 | linkuj Wcale mi się nie podoba końcówka Drogi Lubowskiej ale ładnie się na jej tle prezentuje Twój rower ze sakwami.
| 00:35 piątek, 7 czerwca 2024 | linkuj Hehe, lubuskie realia: "na szczęście znów był bruk" :)