avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 52343.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 190855 metrów.

Urodzinowe, terenowe Kunowice

Poniedziałek, 3 czerwca 2024 · dodano: 03.06.2024 | Komentarze 12

Skończyłem 39 lat :)
Miałem jeździć od początku urlopu, ale od paru dni regularnie koło południa do samego wieczora pulsacyjne komórki burzowe i opady deszczu niepokoiły moje okolice. Ciężko było trafić na jakieś okno pogodowe patrząc na radary, bo i tak co chwilę coś powstawało. Ale nic na siłę, mam jeszcze 7 dni, a tydzień zapowiada się dużo spokojniejszy. Dziś z racji urodzin trasa musiała wynieść minimum 39 km, co się udało. Sporo terenu, lasu, piachu i trochę przewyższeń. Niestety cały dzień szaro i dość rześko.

Fotki i mapka

Żerujący bocian
Żerujący bocian © Marecki

mallutky
| 21:37 środa, 19 czerwca 2024 | linkuj Spóźnione, ale wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin/ N szczęście jeszcze 3 z przodu
Marecki
| 20:48 sobota, 15 czerwca 2024 | linkuj Dzięki Jurku :)
Jorg
| 21:36 wtorek, 11 czerwca 2024 | linkuj wszystkiego najlepszego! Sto lat!
Marecki
| 19:59 poniedziałek, 10 czerwca 2024 | linkuj Dziękuję za miłe życzenia urodzinowe :)
andale
| 22:28 wtorek, 4 czerwca 2024 | linkuj Tylko czemu nie 100 km? No dobrze, to przynajmniej 100 lat :)
meteor2017
| 19:04 wtorek, 4 czerwca 2024 | linkuj Mógłbym się powyzłośliwiac zaczynając od tekstu "Jak byłem w Twoim wieku to..." ale że ostatnio też pogoda (upał i/lub deszcze) zniechęcała mnie do jazdy, to sobie daruję ;-)
| 07:21 wtorek, 4 czerwca 2024 | linkuj Pogoda faktycznie w kratkę, od niedzieli u mnie podobnie.
Spóźnione o dzień, ale szczere życzenia wszystkiego najlepszego oraz wielu wykręconych km i udanych kadrów w sezonie! :)
strus
| 20:35 poniedziałek, 3 czerwca 2024 | linkuj To za rok z przodu pojawi się czwórka, chciałbym tyle mieć :) Wszystkiego naj naj Marku
yurek55
| 19:50 poniedziałek, 3 czerwca 2024 | linkuj 100 lat w dobrym zdrowiu i dodatkowo wszelkiej pomyślności!
jotwu
| 18:35 poniedziałek, 3 czerwca 2024 | linkuj Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin - oby długo nie opuszczał Cię zapał do korzystania z roweru i aparatu fotograficznego.
jotka
| 18:19 poniedziałek, 3 czerwca 2024 | linkuj Ale ten czas szybko leci pamiętam jak pisałeś, że masz Jezusowe 33. Wszystkiego najlepszego Marek.
szczypiorizka
| 18:12 poniedziałek, 3 czerwca 2024 | linkuj Sto lat pięknych i jeszcze piękniejszych zdjęć spod twojej ręki ;-)
Oby ta pasja do rowerowych wojaży nigdy Ci się nie znudziła.
Nagrody w konkursie National Geographic. Oraz, częstych SMS Alert od wszelakiej leśnej gadziny, by Ci się ładnie ustawiała do zdjęć tak jak dotychczas :D
Jak to klasyk mawiał- masz urodziny? Wiedz, że ktoś się starzeje xD