avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 52343.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 190855 metrów.

Wiosenna okolica

Czwartek, 30 maja 2024 · dodano: 30.05.2024 | Komentarze 10

Zacząłem 10 dniowy urlop, mam nadzieję w pełni wykorzystany rowerowo.
Dziś trasa poza początkiem, spontaniczna, bo znów burzowe chmury, przyszedł także alert RCB, wiec nie wiadomo jak daleko się zapuszczać..
Zanim rozpocząłem polną trasę, wizyta na Rzepińskiej Alasce, gdzie poczekałem sobie na przejazd pociągu turystycznego "Kowal" w ramach eventu Pomorze 2024 od Turkol.pl . Pociąg objeżdżał Rzepin. Najpierw do Kowalowa, potem obwodnicą kolejową do Jerzmanic Lubuskich, by wrócić do Rzepina i polecieć na Szczecin, już pod nową nazwą. Ustawiłem się na obwodnicy, bo mam do niej kilometr z małym hakiem.
Miejscówka na Alasce idealna do fotografii kolejowej. Ale nie byłem tam sam. Za chwilę dołączył do mnie prawdziwy miłośnik kolei, który nagrywa video z przelotów. Zawsze sympatycznie spotkać kogoś nowego i powymieniać się wrażeniami. Pozdrawiam, przepraszam imię mi wyleciało z głowy :)
Potem trasa przypominała moje standardowe kręcenie po okolicy, choć dziś trochę więcej wyszło podjazdów.

Pociąg Turystyczny
Pociąg Turystyczny "Kowal", Stonka SM42-741 pociągnęła cztery wagony, w tym WARS w oliwkowym wydaniu © Marecki

Maki zrobiły dywan pod Gajcem

Łania Daniela spotkana niedaleko Lubiechni Wielkiej
Łania Daniela spotkana niedaleko Lubiechni Wielkiej © Marecki

meteor2017
| 19:06 wtorek, 4 czerwca 2024 | linkuj Konkretny ten łan maku, nie wiem czy taki kiedyś widziałem :-)
szczypiorizka
| 18:15 poniedziałek, 3 czerwca 2024 | linkuj Te maki tak intensywny czerwony kolor mają, że aż mi biją po oczach niczym żółty rzepak na polach.
Marecki
| 15:07 poniedziałek, 3 czerwca 2024 | linkuj Dziękuję za miłe komentarze, fajnie że się podobają zdjęcia.
| 23:14 czwartek, 30 maja 2024 | linkuj Łania przepiękna, maki co najmniej takie samo - nie widziałem takiego pola :)

Udanego urlopu, a kolejowe klimaty super!
panther
| 20:53 czwartek, 30 maja 2024 | linkuj Dobrego, owocnego wypoczynku :-)
wowa113
| 19:26 czwartek, 30 maja 2024 | linkuj Udanego urlopu życzę. Makowe pole piękne.
| 19:24 czwartek, 30 maja 2024 | linkuj Zacny klasyk na wstępie i świetne ujęcie z łanią!
strus
| 18:44 czwartek, 30 maja 2024 | linkuj Burzy ostatnio przeszkadzają w wycieczkach ale myślę że urlop będziesz miał udany i każdego dnia będzie jakieś okno pogodowe
jotka
| 18:01 czwartek, 30 maja 2024 | linkuj Łania Daniela patrzy prosto w obiektyw.
jotwu
| 17:52 czwartek, 30 maja 2024 | linkuj Piękny dywan makowy. Życzę Ci udanego wypoczynku urlopowego.