avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 52343.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 190855 metrów.

Przedburzowa okolica

Niedziela, 26 maja 2024 · dodano: 26.05.2024 | Komentarze 7

Wczoraj plany wycieczkowe storpedowały mi liczne burze i opady przetaczające się nad Rzepinem. Dziś jeszcze lepiej bo przyszedł Alert RCB, ale udało mi się wyjechać i przyjechać nie zostając zmoczonym. Burze się kręcą wokół Rzepina. W ogóle bardzo burzowy tydzień.
Co do dzisiejszej wycieczki, to bez pomysłu, patrząc trochę na niebo. Wybrałem pola bo po deszczu jedzie się po nich bardzo komfortowo. Niestety wysychają stawy i jeziorka w okolicy. W Sułowie przed kościołem jestem świadkiem opieki pary kopciuszków nad dwójką szkrabów. Samiec na przemian z samicą co chwila podrzucał młodym jedzenie. A podloty, fruwające tylko po kilka metrów, w ogóle nie czuły we mnie zagrożenia, toteż sympatycznie mi pozowały. Bardziej kolorowy samiec też dał sobie zrobić fotkę. A pod Starkowem przez kilometr nad głową towarzyszyła mi Kania Ruda. Wreszcie zsiadłem z roweru, wyciągnąłem aparat, a ta na mnie nawrzeszczała zrobiła dwa kółka i odleciała. Powrót przez Kowalów i Lubiechnię Wielką.

Leśny staw przy obwodnicy kolejowej Rzepina niestety pomału wysycha
Leśny staw przy obwodnicy kolejowej Rzepina niestety pomału wysycha © Marecki

Kania ruda pod Starkowem
Kania ruda pod Starkowem © Marecki

meteor2017
| 19:08 wtorek, 4 czerwca 2024 | linkuj Kopciuszki już po co najmniej dwóch imprezach, bo oba buty straciły i chodzą boso ;-)
Marecki
| 15:14 poniedziałek, 3 czerwca 2024 | linkuj Dzięki za komenty :)
wowa113
| 19:51 czwartek, 30 maja 2024 | linkuj No tak, przez kilometr pozowała a Ty niewzruszony to i musiała nawrzeszczeć ;). Super ujęcie.
| 17:04 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Końcówka tygodnia także zapowiada się burzowa, przynajmniej na południu.
Faktycznie kania wygląda na wkurzoną :)
Świetne zdjęcia!
jotka
| 08:32 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Zazdroszczę Ci miejsca zamieszkania i talentu fotograficznego.
| 00:02 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Kania jak zwykle do jakiegoś albumu się nadaje, ale kopciuszki zapewne bardziej Cię ucieszyły :) Przerabiałem to ostatnio z grubodziobem. Super ujęcia :)
jotwu
| 18:06 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Jak widać upalna pogoda nie jest dla Ciebie przeszkodą, by odbyć wycieczkę na całkiem niezłym dystansie do tego w szybkim tempie. No i oczywiście miałeś spotkania z różnymi ptaszkami.