avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53337.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.00 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 193833 metrów.

Po mieście

Czwartek, 16 maja 2024 · dodano: 17.05.2024 | Komentarze 7

Pierwsza część miesiąca stricte zakupowa. Niestety dużo słońca i zero deszczu, więc więcej kursów po wodę. Wymuszona wizyta w UM, oraz tradycyjne jak na cmentarz czy do banku. O sklepach nie wspominam. Na stałe w moim podstawowym Krossie są już zamocowane dwie sakwy. Lepsza stabilność.

Dla kontrastu kilka fotek z mojego ogrodu, niestety nie mam na niego tyle czasu, ile w zeszłym roku. Trochę dobiły mnie przymrozki, kasując część czereśni, wiśni i cały orzech.

Sójka nad moim oczkiem wodnym
Sójka nad moim oczkiem wodnym © Marecki

Boćki nad moim ogrodem
Boćki nad moim ogrodem © Marecki

Sroka też lubi się kręcić przy oczku
Sroka też lubi się kręcić przy oczku © Marecki

Rudzik pluska się w oczku
Rudzik pluska się w oczku © Marecki

Grzywacz także przy oczku
Grzywacz także przy oczku © Marecki

Wylatująca z mojej budki lęgowej - Sikora Bogatka
Wylatująca z mojej budki lęgowej - Sikora Bogatka © Marecki

Kategoria Miasto

meteor2017
| 19:13 wtorek, 4 czerwca 2024 | linkuj Też jeżdżę na stałe z sakwami, przyznam że tak się przyzwyczaiłem, że przy jakimś konkretnym zjeździe trochę bym się bał na lekko.
anwi
| 21:48 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj Ogród piękny i przyjazny dla ptaszorków, super!
Marecki
| 23:36 niedziela, 19 maja 2024 | linkuj Dzięki za sympatyczne komenty jak i serduszka :)
| 00:56 sobota, 18 maja 2024 | linkuj Nie tylko masz oko do ptaków, ale i specjalnie dedykowane oczko :)
jotwu
| 16:56 piątek, 17 maja 2024 | linkuj Wycieczka z tytułem po mieście a przy tym mnóstwo zdjęć ptaków, i to nawet krążących w powietrzu bocianów. Miło się ogląda Twoje ptaszki.
jotka
| 16:50 piątek, 17 maja 2024 | linkuj Pięknie.
| 10:23 piątek, 17 maja 2024 | linkuj Rower jak by nie patrzeć to dobry środek do transportu zakupów :)

Urządziłeś sobie świetnie ogrodowy zakątek, więc trochę można odpuścić, foty nad oczkiem rewelacyjne!