avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53337.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.00 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 193833 metrów.

Stawy Ośniańskie

Środa, 8 maja 2024 · dodano: 08.05.2024 | Komentarze 9

Piękny słoneczny dzień, a ja mam wolne, więc od razu kierunek Stawy Ośniańskie. Zanim jednak tam zajechałem pod Połęckiem moją ciekawość wzbudził Błotniak Stawowy, który przeleciał przez drogę tuż nade mną i zaczął w swoim stylu szybować nad polami w poszukiwaniu pożywienia. Widział mnie oczywiście, ale dał sobie zrobić zdjęcie zanim na dobre się oddalił. Na stawach tradycyjnie królowały Bieliki, oraz spotkany po raz pierwszy w tym roku Rybołów. Szkoda że latał dość wysoko. Na koniec wycieczki dziób wychylił Bażant, choć to wszystko także dość daleko.
Pogoda była na powrocie raz pochmurna, raz słoneczna, około 18-19 stopni, czyli dla mnie tak zwany komfort termiczny.

Fotki i mapka.

Żarnowiec © Marecki

Kolejny Bielik nad Stawami Ośniańskimi
Kolejny Bielik nad Stawami Ośniańskimi © Marecki

Bielikowe gry i zabawy ruchowe.
Bielikowe gry i zabawy ruchowe. © Marecki

Bażant pod Ośnem Lubuskim
Bażant pod Ośnem Lubuskim © Marecki

Marecki
| 09:04 wtorek, 14 maja 2024 | linkuj Dzięki za każdy miły wpis. To jeden z moich lepszych fotograficznie wyjazdów w tym roku, cieszę się że zdjęcia się podobają. Czasem coś mi wyjdzie :)
wowa113
| 17:26 poniedziałek, 13 maja 2024 | linkuj Kolejny świetny zestaw zdjęć. Ciebie te ptaki chyba z daleka poznają i przylatują się przywitać :)
meteor2017
| 13:10 poniedziałek, 13 maja 2024 | linkuj Faktycznie bieliki dokazywały :-)
| 20:35 sobota, 11 maja 2024 | linkuj Foty świetne, a szczególnie z parą dwóch bielików ;)
szczypiorizka
| 21:11 piątek, 10 maja 2024 | linkuj Chciałabym chociażby raz jeden zrobić jedno, jedno zdjęcie, jakiegoś dzikiego zwierzęcia, tak dobre jak Ty robisz :-)
jotwu
| 17:39 czwartek, 9 maja 2024 | linkuj Oczywiście i ja dołączam się do zachwytów na temat Twoich zdjęć ale dodam od siebie uwagę, że nikt średnio wykształcony nie zna nazwy strzępotek ruczajnik , więc gratulując Tobie za znakomite zdjęcia dodam uznanie za dogłębną znajomość nazw wszelakich nazw przyrodniczych.
| 23:52 środa, 8 maja 2024 | linkuj Wszystko w tej relacji jest genialne. Dla mnie bielik jest jak odkrycie skarbu, a rybołów jak jego pomnożenie. A Ty je cykasz w mega ostrości ot tak :) Brawo!
jotka
| 20:59 środa, 8 maja 2024 | linkuj Już nie wiem jak komplementować Twoje zdjęcia :-)
strus
| 20:55 środa, 8 maja 2024 | linkuj Czy ty masz jakieś układy z ptakami co ci tak pozują?