avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53337.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.00 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 193833 metrów.

Na autobus

Wtorek, 30 kwietnia 2024 · dodano: 01.05.2024 | Komentarze 3

Kwietniowe dojazdy na autobus pracowniczy. 14 razy po 4.4 km. Praca w firmie jest, ani razy mnie nie odwołano, dodatkowo przedłużono ze mną umowę na kolejne 9 miesięcy.. W tych niepewnych czasach to bardzo dobre wieści. Dorobię sobie z przytupem..

Kategoria DPD

Marecki
| 19:50 środa, 8 maja 2024 | linkuj W Niemczech firmy zeitowskie dają takie umowy (najpierw 6 miechów, potem 9, a po 18 miesiącach pracy na jednej hali idziesz na przerwę 3 miesiące jeśli nazbierasz godziny by Ci przez 3 miesiące płacili za siedzenie na dupie, a jak nie masz godzin, to cię zwalniają xD
| 12:35 piątek, 3 maja 2024 | linkuj Ja mam na czas nieokreślony, ale jakoś pewnie się nie czuję...bo zakład jest na skraju upadku.
| 23:38 środa, 1 maja 2024 | linkuj Dziwny termin przedłużenia umowy, ale skoro dla Ciebie to ok, to... ok :)