avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50814.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Puszcza Rzepińska

Sobota, 4 marca 2023 · dodano: 04.03.2023 | Komentarze 6

Kolejny szary, wietrzny dzień. Od jakiegoś czasu głównie takie dominują. Ucieczka do lasu głównie przed wiatrem, a w Ogrodzie Bobrowym przed trzema rodzinami z kaszojadami. Widziałem pierwszą w tym roku Pliszkę Żółta, ale nawiała głównie za sprawą drących mordę purchlaków.. Zwróciłem uwagę że to miejsce przyrodnicze, a nie plac zabaw i nie ma potrzeby wydzierania mordy. Popatrzono na mnie z takim wyrzutem, jakbym co najmniej zamordował komuś matkę. Dopóki barachło się nie nauczy, będę upominał.  A jak ktoś z dorosłych będzie fikał, to zaliczy kąpiel w Ilance..
Poza tym dość smętny dzień. Cieplej i to chyba jedyne pozytywy na dziś.

Raniuszek z pełnym dziobem

Pełzacz leśny © Marecki

Cycle Route 12442369 - via Bikemap.net - Open Route in Bikemap App

meteor2017
| 18:36 niedziela, 12 marca 2023 | linkuj Jak raniuszek, to pewnie ze śniadaniem ;-)
MateM
| 21:09 wtorek, 7 marca 2023 | linkuj Następnym razem spróbuj wytłumaczyć delikwentom tak, jak to się robi dziecku lub jeszcze lepiej upośledzonemu umysłowo, że w lesie zachowujemy się cicho, z nutką dezaprobaty i zrezygnowania w głosie. Na tych bardziej rozgarniętych podziała, a dla kompletnych idiotów i tak już nie ma ratunku :|
jotwu
| 18:17 wtorek, 7 marca 2023 | linkuj Zdjęcia niezmiennie świetne podobnie jak znajomość ptaszków - uczę się od Ciebie. Drące się purchlaki - ciekawe określenie.
jotka
| 15:00 wtorek, 7 marca 2023 | linkuj Już nie wiem jak chwalić Twoje zdjęcia robione nową armatą ;)
anka88
| 14:24 niedziela, 5 marca 2023 | linkuj Ale super foty!
| 23:09 sobota, 4 marca 2023 | linkuj Popieram :)

Piękne te Twoje dzisiejsze polowanie. Dawno nie widziałem raniuszka, więc zazdro, ale i tak największe brawa za tego cholernego pełzacza - to chyba jedyny ptak, który zawsze mi ucieknie na drugą stronę drzewa :)