avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50814.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Godzinka po puszczy, Pomoc dla BSowca

Niedziela, 15 stycznia 2023 · dodano: 15.01.2023 | Komentarze 8

Standardowo jak od jakiegoś czasu do 13-14 deszcz. Potem stopniowa poprawa pogody, aż do wystąpienia przejaśnień.
To wszystko fajnie tylko jest już późno, a dnia ciągle mamy mało. Tak samo było dziś, więc zdecydowałem się na spontan koło 14-30 po samej Puszczy Rzepińskiej. Sporo błota i kałuż. Rower oczywiście usyfiony. Trzymałem się niebieskiego szlaku rowerowego, by miało to ręce i nogi.

Poza tym trzeba pomóc :)
Zrzutka dla Bitelsowej

Parę fotek i mapka z dzisiejszej trasy

Niebieski szlak rowerowy, leśne suche stawy
Niebieski szlak rowerowy, leśne suche stawy © Marecki

Niebieski szlak rowerowy, okolice Rzepinka
Niebieski szlak rowerowy, okolice Rzepinka © Marecki

Rzepinek, pod torami
Rzepinek, pod torami © Marecki

Dopływ Rzepii
Dopływ Rzepii © Marecki

Cycle Route 12314366 - via Bikemap.net - Open Route in Bikemap App

Tymczasem moja fotograficzna szklarnia powiększyła się o bardziej konkretny sprzęt. Teleobiektyw który od teraz robi za główny sprzęt do fotografii przyrody i zbliżeń. Prócz przyrodniczych kwestii, obiektyw ma dobre recenzje astrofotograficzne (księżyc, planety, komety, itp) , które także mnie interesują. Nie jest to mały sprzęt.  "Termos" waży ponad kilogram i muszę jeszcze pomyśleć nad sposobem jego przewożenia, ale sakwa odpada. Prawdopodobnie nabędę plecak foto.

Jakby kto był ciekaw ile toto kosztuje, Podpowiem że odkładałem rok bez zaciskania pasa :)
Olympus M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS
Olympus M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 IS © Marecki

MateM
| 17:21 wtorek, 17 stycznia 2023 | linkuj Podziwiam, że chce Ci się to wszystko wozić, ale dla naprawdę dobrych zdjęć trzeba się poświęcać :)

strus
| 09:55 poniedziałek, 16 stycznia 2023 | linkuj Uroki jazdy po lesie to błoto i ufajdany rower ja ostatnio kupiłem do mycia roweru Muc-Off nano tech bike cleaner daje radę i polecam
Marecki
| 23:53 niedziela, 15 stycznia 2023 | linkuj Dzięki za miłe komenty. Jak będzie zainteresowanie na blogu, to będą fotki przyrodnicze. Ostatnie miesiące niestety raczej temu przeczą :-/
| 23:27 niedziela, 15 stycznia 2023 | linkuj E, u Ciebie prawie bez błocka - ja dziś spacerując zaliczyłem małą glebę na ślizgaczu błotnym :)

Wow... co za sprzęt. Obejrzałem krótką recenzję i jestem pod wrażeniem. Zazdro i gratuluję - będzie się działo u Ciebie :)

Ja od dawna jeżdżę z plecakiem, zwykłym sportowym (no bo sakwy i szosa?). Jednak aparat mam w jednym kawałku, więc mniej problemów.
jotka
| 21:21 niedziela, 15 stycznia 2023 | linkuj No to czekam na jeszcze ładniejsze zdjęcia ptaków z nowego sprzętu:)
tanova
| 20:03 niedziela, 15 stycznia 2023 | linkuj Gratuluję nowego zakupu i już ciekawa jestem nowych, pięknych zdjęć przyrodniczych, którymi - mam nadzieję - podzielisz się z nami. U nas dzisiaj padało tylko w godzinach porannych, ale wiało cały dzień. Rowery miały zamiast wycieczki spa - mycie i smarowanie napędów.
szczypiorizka
| 20:00 niedziela, 15 stycznia 2023 | linkuj Dzięki, że udostępniłeś link, ponieważ nie wiedziałam o akcji :-)
jotwu
| 17:59 niedziela, 15 stycznia 2023 | linkuj Uroczy jest ten szlak rowerowy skrajem lasu. Wspomniałeś w sympatycznym wpisie do mojej wycieczki, że zabłociłem swój nowy rower - otóż wcale nie, bo o dziwo blotko elegancko spływa z nowego lakieru.