avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50814.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

• Temperatura -1.5°C

Jesienno - zimowa okolica

Poniedziałek, 21 listopada 2022 · dodano: 21.11.2022 | Komentarze 7

Jeszcze jeden dzień wyrwałem jako wolny.
Od trzech dni mam mróz nocą i w ciągu dnia. Dziś zakres od -1.7 do -1.3. Niestety wciąż bez słońca. Trasa po wczorajszej nocnej grupowej wyrypie spokojniejsza, choć zimowe warunki pozostałe, a nawet nieco śniegu dosypało.
Wycieczka z gatunku standardów polnych..

Listopadowa zima pod Kowalowem
Listopadowa zima pod Kowalowem © Marecki

Zimowe pola między Drzeńskiem a Kowalowem
Zimowe pola między Drzeńskiem a Kowalowem © Marecki

Zamglony wiatrak i ostatki dnia pod Lubiechnią Wielką
Zamglony wiatrak i ostatki dnia pod Lubiechnią Wielką © Marecki

Dzisiejszą wycieczką przekroczyłem czwarty tysiąc w tym roku. Tyle planowałem..

| 01:18 środa, 23 listopada 2022 | linkuj Ten śnieg, który nas zaatakował na zachodzie, niech już będzie ostatnim w tym roku. Zawsze bywało odwrotnie - wschód i centrum Polski zasypane, a im bliżej Odry i Warty, tym bardziej prorowerowo :)
tunislawa
| 23:35 poniedziałek, 21 listopada 2022 | linkuj trzeba się nacieszyć tym śnieżkiem , bo nie wiadomao jaka bedzie zima .....gratuluję czwóreczki :)
jotwu
| 21:03 poniedziałek, 21 listopada 2022 | linkuj Lubię okrągłe liczby więc dodam, że przekroczyłeś w tym roku kolejny tysiąc. Całkiem nieźle jak na bikera z mnóstwem obowiązków.
| 21:01 poniedziałek, 21 listopada 2022 | linkuj Znowu wycieczka po śniegu na średnim dystansie w bardzo dobrym tempie. Piękne zdjęcia to u Ciebie reguła.
jotka
| 20:56 poniedziałek, 21 listopada 2022 | linkuj Zimno brrrryyyy.
mallutky
| 20:40 poniedziałek, 21 listopada 2022 | linkuj U nas śniegu nie ma. Mimo, że w niedzielę było nawet dość słonecznie, to jednak leki minus na termometrze zniechęcił mnie do wyjścia z domu i do jakiejkolwiek aktywności fizycznej.
meteor2017
| 19:53 poniedziałek, 21 listopada 2022 | linkuj To u nas w nocy -7, a w dzień miałem tak od -1 (nie wyruszałem zbyt wcześnie) do +2. No i krajobrazy mniej polarne ;-)