avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50460.58 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

• Temperatura -1.0°C

Zimna, wietrzna okolica

Piątek, 18 listopada 2022 · dodano: 18.11.2022 | Komentarze 4

Zrobiło się naprawdę zimno.
O ile nie mam teraz czasu na nic (wyprzedaże black friday), o tyle jak mam wolne, to chciałbym gdzieś się wybrać. A tu z + 13 tydzień temu, zjechało do -1, a z dzisiejszym wiatrem, odczuwalnie nawet -6.
No właśnie wiatr. Wieje wyjątkowo nieprzyjemnie od paru dni, bo odczuwam go nawet na paru kilometrach dojazdu na autobus, a co tu dopiero na jakiejś wycieczce. Dlatego zwiałem dziś do Puszczy. Pokręciłem się nad Ilanką, zaliczyłem trochę niebieskiego szlaku, Rzepinek i uciekłem do domu. Widziałem melanistycznego (czarnego lub brunatnego) koziołka, ale był nie tylko daleko, a przez chmury światło do jego sfotografowania też nie sprzyjało. Wrzucam go tylko jako ciekawostkę, bo zdjęcie nie porywa.. Co ciekawe, pod koniec trasy łaskawie pokazało się słońce..
Cieszę się że już po połowie listopada, mojego najbardziej znienawidzonego miesiąca..

Melanistyczny koziołek

Niebieski szlak rowerowy i jak to bywa często jesienią, pogodnie robi się pod koniec dnia.

mapki nie ma, bo znowu strawa coś zmieniła w ustawieniach..