avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50880.78 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Częściowe zaćmienie słońca + miasto

Wtorek, 25 października 2022 · dodano: 25.10.2022 | Komentarze 6

To wydarzenie dnia, a poza tym miejskie kilometry..
Dziś aż trzy spore kursy. Bank + nieoczekiwanie urząd miejski, a także jazda po zakupy i sprawy związane z cmentarzem..

Co do samego zaćmienia, to był z tym spory problem, gdyż od rana leciały chmury i musiałem się wstrzelać w okienka. Lżejsze zachmurzenie było nawet nie takie najgorsze gdyż zrobił się naturalny filtr przed niebezpiecznym spoglądaniem na słońce. Tak czy siak kliszę rentgenowską i tak miałem przygotowaną.

Częściowe zaćmienie słońca
Częściowe zaćmienie słońca © Marecki

Wczesny etap zaćmienia..

Chmury przeszkadzały, ale dodawały tez klimatu..

meteor2017
| 16:55 sobota, 29 października 2022 | linkuj Nam się udało, , bo do maksimum mieliśmy pogodę, chmury były owszem, ale takie przez które dało się obserwować Słońce, dopiero potem się zachmurzyło.
tanova
| 22:46 czwartek, 27 października 2022 | linkuj Też oglądałam, ale nie mam takich ładnych zdjęć.
strus
| 17:00 czwartek, 27 października 2022 | linkuj Dzień wcześniej słyszałem o tym zjawisku ale i tak przegapiłem
| 21:14 wtorek, 25 października 2022 | linkuj Brawo i zazdro. Piękne foty. Ja widziałem wszystko, tylko nie słońce :)
jotwu
| 18:34 wtorek, 25 października 2022 | linkuj Oklaski za zdjęcia z częściowego zaćmienia słońca - u nas niebo było zachmurzone, niestety.
jotka
| 15:08 wtorek, 25 października 2022 | linkuj U nas niestety niebo było zachmurzone o tej porze.