avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50767.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Jesienny Garbicz

Niedziela, 16 października 2022 · dodano: 17.10.2022 | Komentarze 6

Nabrałem ochoty na jazdę w kierunku wschodnim, czyli tego którego nie znoszę. Pomyślałem o wizycie w Garbiczu, urokliwej, położonej nad dwoma jeziorami miejscowości. Znajduje się tam także pałac (w którym nota bene blisko 20 lat temu miałem studniówkę), oraz klasycystyczny XIX - wieczny kościół. Najładniej było jednak nad Jeziorem o takiej samej nazwie jak miejscowość..
Świetna pogoda, 20 stopni, nieprzeszkadzający zbytnio wiaterek i najpiękniejsze oblicze kolorowej jesieni..

Garbicz wita
Garbicz wita © Marecki

kościół neogotycki z XIX w. w Garbiczu
kościół neogotycki z XIX w. w Garbiczu © Marecki

Kościół w Garbiczu..

Garbicz i Jezioro Garbicz
Garbicz i Jezioro Garbicz © Marecki

Jezioro Garbicz

Pałac w Garbiczu przez dziurę w bramie. Niestety na sprzedaż..