avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50880.78 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

PN Ujście Warty - Polder północny

Niedziela, 9 października 2022 · dodano: 09.10.2022 | Komentarze 7

Chodziło mi takie coś już od dłuższego czasu.
Rekonesans polderu północnego PN Ujście Warty. W tej części parku nie byłem od 11 lat, zwykłem zajeżdżać do południowych części (Przyborów, Słońsk). Tym razem trasa północą, ciągle po wale przy Warcie, z paroma momentami, w których wybrałem ścieżki edukacyjne nieco odbijające od głównego szutrowego szlaku.
Znakomita pogoda, spory ruch w parku, a co najważniejsze dopisał zwierzyniec. Szkoda że przeprawa promowa była nieczynna, bo pierwotnie chciałem zaliczyć obie strony Warty..
Kilometrów ciut więcej niż na mapie, gdyż doliczam 2.5 km dojazdów w obie strony na dworzec PKP w Rzepinie. Jako ciekawostkę dodam że wracając IC zapłaciłem tylko 3 zł drożej niż Polregio, którym do Kostrzyna dojechałem w pierwsza stronę..

Obszerniejsza fotorelacja

Lisek na warciańskim wale © Marecki

Stacja Pomp Warniki z 1911 r. w Kostrzynie nad Odrą
Stacja Pomp Warniki z 1911 r. w Kostrzynie nad Odrą © Marecki

| 01:36 środa, 17 stycznia 2024 | linkuj Jest tu na czym oko zawiesić ;) Przednia fotorelacja!
tanova
| 19:46 środa, 12 października 2022 | linkuj Już podziwiałam zdjęcia na stravie i fb, ale dopiero tutaj jest pełen wypas. Jeździj, Marku, jeździj!
meteor2017
| 18:45 środa, 12 października 2022 | linkuj Zwierzątka rzeczywiście dopisały. A z promami tak już niestety jest, że różnie z nimi bywa... jak na trasie, zwłaszcza kilkudniowej mam w planach przeprawę promem, to staram się mieć plan awaryjny gdyby prom był nieczynny lub wręcz zlikwidowany.
| 20:59 wtorek, 11 października 2022 | linkuj GENIALNE ujęcia. Norka jakby na zawołanie. Mega :)

Jak ja bym chciał mieć takie miejsce "pod nosem"... :)
wowa113
| 06:09 poniedziałek, 10 października 2022 | linkuj "Polowanie" jak zawsze udane. Świetnie :)
andale
| 19:31 niedziela, 9 października 2022 | linkuj Pogratulować szczęścia do zwierzaków, ja takiego nie mam. Jakże dawno mnie nie było w tamtych stronach :D
strus
| 17:18 niedziela, 9 października 2022 | linkuj Norka dla mnie wymiata a i lisek super