avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50880.78 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Dłuższą drogą na Stawy Ośniańskie

Niedziela, 27 marca 2022 · dodano: 27.03.2022 | Komentarze 7

Miało być krótko z bocianami, wyszło dalej z bielikami. Nie wiem czy lepsza zmiana, bo bieliki w ostatnich dniach widuje regularnie, natomiast ciągle nie ma tegorocznych bocianów. Pojechałem na Gajec, Drzeńsko, następnie Lubiechnie : Wielką i Małą gdzie są gniazda. Po kolejnym rozczarowaniu z powodu braku klekotów, zaliczyłem Stawy Ośniańskie i kawałek samego Ośna Lubuskiego. Wróciłem do domu przez okolice Połęcka, Połęcin i Starościn.
Świetna pogoda i ciepło. Coraz większy "ruch" nad stawami, choć nie wiem dlaczego część akwenów całkowicie osuszono (robi się to na zimę), a napełnia od lutego/marca..

Kilka fotek i mapka

Pliszka siwa
Pliszka siwa © Marecki

meteor2017
| 09:44 wtorek, 29 marca 2022 | linkuj Boćki pewnie wiedziały o nadchodzącym ochłodzeniu i nie spieszą się za bardzo ;-)
tanova
| 11:12 poniedziałek, 28 marca 2022 | linkuj Piękne kolory nad Stawami Ośniańskimi. Ja bym tam na bieliki i inne skrzydlate nie wybrzydzała - a bociany przecież w końcu przylecą.
| 11:03 poniedziałek, 28 marca 2022 | linkuj Podobają mi się ujęcia nad wodą, a drogi widać, że bardzo suche.
| 20:49 niedziela, 27 marca 2022 | linkuj Oddam wszystkie moje bociany, które w końcu przylecą (cholera jasna, ile można czekać?), na jednego bielika takiego jak ten w Twoim wykonaniu :)

No i masz swoją pliszkę, długo nie czekałeś :)

Dystans najlepszy z możliwych :)
mallutky
| 19:11 niedziela, 27 marca 2022 | linkuj Jak zwykle fantastyczne zdjęcia przyrody
jotwu
| 18:13 niedziela, 27 marca 2022 | linkuj Nieomal maratoński dystans zawsze budzi mój szacunek. Pojęcia nie mam dlaczego tak długo bociany karzą na siebie czekać. Chyba nigdy nie miałem bielika w zasięgu aparatu fotograficznego i to nawet na naszym szlaku bielika.
jotka
| 16:40 niedziela, 27 marca 2022 | linkuj Dzisiaj przejechałeś więcej kilometrów niż my :)