avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50880.78 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wiosenna okolica

Piątek, 25 marca 2022 · dodano: 25.03.2022 | Komentarze 4

Dziś krótko po okolicy,  bo jutro lecę na rano do roboty.
Wycieczka celem spotkania pierwszego w tym roku bociana.. których ciągle niestety jeszcze nie ma. Zarówno gniazdo w Gajcu, Drzeńsku, jak i Lubiechni Wielkiej bez oznak przybycia boćka. W zeszłym roku mimo wyraźnie chłodniejszej wiosny, pierwszego jej zwiastuna zobaczyłem dokładnie 21.03. W tym roku już jest parę dni poślizgu. Skoro klekota nie było, to poturlałem się jeszcze na bobrowy szlak uprzednio zaliczając Piasta. W Bobrowym ogrodzie godzinka przerwy na wiosenne fotki. Już na sam koniec pobytu nad głową mignął mi Bielik, ale ciężko było uzyskać jakiś zadowalający kadr przez liczne gałęzie.
Kolejny cieplutki dzień. Pokazało się wreszcie parę chmurek. Może w końcu popada..

Wjazd do Lubiechni Wielkiej od strony Drzeńska

Zięba po koncercie © Marecki

Szpak po kąpieli
Szpak po kąpieli © Marecki

Bielik krąży nad ogrodem bobrowym

Bielik przeleciał nad ogrodem bobrowym
Bielik przeleciał nad ogrodem bobrowym © Marecki

| 10:52 poniedziałek, 28 marca 2022 | linkuj A może boćki wyczuwają jeszcze zbliżające się ochłodzenie.
Zdjęcia świetne!
jotka
| 17:27 sobota, 26 marca 2022 | linkuj Ładne ptaki i Boeing.
| 22:08 piątek, 25 marca 2022 | linkuj Ależ ptasiego seta dziś zapodał :) Miazga.

Oczywiście jak zwykle wielkie zazdro za bielika. Ale reszta też świetnie uchwycona.

Boeing jako ciekawostka - u mnie póki co takich nie widać. Na szczęście chyba.
tanova
| 18:04 piątek, 25 marca 2022 | linkuj Piękne wiosenne kadry i urocze ptactwo pomimo braku bociana. Czekamy jak kania dżdżu.