avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50814.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wietrzna, wiosenna okolica

Niedziela, 20 marca 2022 · dodano: 20.03.2022 | Komentarze 6

Męczący jest już ten wiatr.
Na odsłoniętych terenach naprawdę daje popalić, w dodatku jest zwyczajnie zimny, przez co nie czuć za bardzo tej temperatury, a było 12 stopni i piękne bezchmurne niebo. Tym razem na pola pojechałem asfaltem do Drzeńska, Tam sprawdzenie gniazda, następnie odcinek do Gajca, gdzie 15 minut czekałem na pociąg widmo. Z Gajca asfaltem i szutrem dojechałem do Sułówka, nad tamtejsze Jezioro Sułek. Po krótkim postoju i złapaniu paru drapieżników, pojechałem na Bagna Biskupickie i Sarnie Stawy. Powrót przez Gajec z próba znalezienia bocianiego lokatora, ale tam też pusto. W lesie drogi sypkie. Przydałby się deszcz, najlepiej w nocy, bo w dzień się jeździ :)

Warto wspomnieć że dzisiejszą wycieczką stuknął mi pierwszy tysiąc w sezonie..

Fotki i mapka

Bielik wysoko na niebie © Marecki

Piaszczysty odcinek przy linii kolejowej Berlin - Warszawa
Piaszczysty odcinek przy linii kolejowej Berlin - Warszawa © Marecki

Zadowolona Łyska po wydobyciu z dna materiału na gniazdo
Zadowolona Łyska po wydobyciu z dna materiału na gniazdo © Marecki

meteor2017
| 21:52 wtorek, 22 marca 2022 | linkuj To fakt, odcinki piaszczyste są teraz... piaszczyste ;-) Skowronek fajny, szkoda że bez fonii ;-)
| 21:46 niedziela, 20 marca 2022 | linkuj Faktycznie mało przyjemny ten wiatr, u mnie już bardzo sucho, bo zapowiadanych kilka dni temu opadów nie było, pełno pyłu na drogach, łącznie z asfaltami.
Zdjęcia jak zwykle świetne, gratulacje tysiaka ;)
| 21:37 niedziela, 20 marca 2022 | linkuj Łyski mi ostatnio zazdrościłeś, a tu proszę, masz swoją :)

Super ujęcia w locie i na czatowni. Wielkie zazdro z mojej strony za bielika. A myszołów jaki spokojny, aż dziw :)

Gratuluję tysiaka!
tanova
| 21:18 niedziela, 20 marca 2022 | linkuj Gratulacje za tysiaka i to jeszcze w tak malowniczej scenerii. Szkoda, że wiatr psuł dzisiaj trochę frajdę z jazdy.
jotwu
| 17:12 niedziela, 20 marca 2022 | linkuj Nie tylko ptaszki tak ładnie Ci pozują , bo koniki też, no ale koniki są dużo bardziej dostępne niż ptaki. Każdy nowy tysiąc, który już za nami sprawia szczególną radość.
strus
| 15:20 niedziela, 20 marca 2022 | linkuj Gratki za 1K i kolejnych udanych z pięknymi zdjęciami.