avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50745.58 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Polno - leśna okolica

Sobota, 19 marca 2022 · dodano: 19.03.2022 | Komentarze 5

Powrót nieprzyjemnego, chłodnego, północno-wschodniego wiatru..
Ranek zapowiadał w ogóle fatalny, szary dzień, ale w okolicach obiadu wreszcie zaczęło się przecierać. Zanim jednak to nastąpiło, poszedłem godzinkę pomachać siekierą, a tu miłe odwiedziny. Przyleciał rudzik, których w zimie widziałem niewiele. Zainteresowany obserwował mnie z niewielkiej odległości, a nawet pozwolił zbliżyć się do siebie na niecały metr. Od razu przerwałem pracę i poleciałem po aparat. A ten grzecznie poczekał :)

Na samej wycieczce szału nie było. Liczne polne ptaki, Są już skowronki, szaleją potrzeszcze. Żurawie jak zwykle czujne, a łąbędzie śpiące. Bocianów jeszcze nie widziałem.
Dokuczał wiatr, więc druga część trasy miała miejsce w lesie.. Zaliczyłem Gajec, Drzeńsko, Kowalów, Sułów i znów Gajec.

Parę fotek i mapka

Oko w oko z Rudzikiem
Oko w oko z Rudzikiem © Marecki

Rudzik odwiedził mój ogród
Rudzik odwiedził mój ogród © Marecki

Żurawie w locie
Żurawie w locie © Marecki

Zamieniam asfalt na szuter i jadę w kierunku Gajca.

meteor2017
| 21:47 wtorek, 22 marca 2022 | linkuj O, jaka fajna kolorowa kuleczka :-)
tanova
| 21:15 niedziela, 20 marca 2022 | linkuj Śliczny ten rudzik, choć i żurawiom niczego nie brakuje.
| 21:51 sobota, 19 marca 2022 | linkuj Ale skarb, taki nadworny rudzik :) Zazdro. Piękne foty.
| 21:22 sobota, 19 marca 2022 | linkuj Rudziki są bardzo ciekawskie, jak dwa lata temu stawiałem szopę rudzik tak samo blisko przylatywał i się przyglądał.
Foty świetne!
jotka
| 17:40 sobota, 19 marca 2022 | linkuj W pięknym miejscu mieszkasz.