avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50814.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Po mieście

Czwartek, 17 marca 2022 · dodano: 17.03.2022 | Komentarze 2

Szary, wietrzny dzień. Przejechałem się przez niecałą godzinkę po mieście, dokładając zaliczenie wokół Jeziora Linie. Na wieżyczce SP w Rzepinie dostrzegłem pustułkę, ale nawiała..
Bez zdjęć, jest mapka.

Dojechały za to do mnie narzędzia do zdjęcia korby i supportu pod Hollowtech II, które ostatnio sobie wymieniłem. W tej chwili poza precyzyjnym wycentrowaniem kół, mogę w domu przy rowerze zrobić w zasadzie wszystko.

Kategoria 0-25 km, Miasto

| 00:06 sobota, 19 marca 2022 | linkuj Ja tak samo jestem póki co zależny od serwisów tylko w kwestii centrowania kół, bo ze dwa lata temu nabyłem nawet obcinak do rur stalowych widelca, jak montowałem je znajomym ;)
jotwu
| 19:01 czwartek, 17 marca 2022 | linkuj Tych umiejętności szczerze Ci zazdroszczę. A co do kotka z Pilchowa, to ma budkę przy Żabce a na budce jest napis budka sklepu i kota. Ten komfort trwa od kilku lat.