avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53337.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.00 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 193833 metrów.

Przegląd bocianich gniazd

Wtorek, 15 marca 2022 · dodano: 15.03.2022 | Komentarze 4

Dziś zrobiłem pierwszy poważny przegląd bocianich gniazd w swojej okolicy. Gajec, Drzeńsko, Lubiechnia Wielka, Kowalów, Starków, Stare Biskupice, Drzecin, Kunowice i ponownie Gajec. To miejscowości z gniazdami. Lokatorów jeszcze nie ma, ale po drodze spotkałem inne skrzydlate. Dobra pogoda, w nocy popadało, więc pola mniej sypkie. Lasy i Puszcza niestety suche. Kilka postojów, w tym w sklepie w Kunowicach, oraz z powodu pociągu towarowego pod Drzeńskiem.

Fotki i mapka

Baloty i dolina Odry niedaleko Kunowic © Marecki

Dzięcioł duży
Dzięcioł duży © Marecki

Kania ruda widziana w okolicy Kunowic
Kania ruda widziana w okolicy Kunowic © Marecki

Podbiał pospolity
Podbiał pospolity © Marecki

jotka
| 17:06 czwartek, 17 marca 2022 | linkuj Żuraw pozował do zdjęcia :) u nas też jeszcze nie ma bocianów.
| 16:41 czwartek, 17 marca 2022 | linkuj Świetna fotorelacja!
Po tym wpisie przypomniałem sobie, że miałem opublikować swój zaległy zeszłoroczny m.in. z bocianimi gniazdami :)
| 21:57 wtorek, 15 marca 2022 | linkuj O, żuraw i Tobie pięknie zapozował :)

Super zdjęcia. Potrzeszcze są wdzięczne do focenia, bo cierpliwe, ale o dziwo ciężko je przyuważyć na tych drutach, szczególnie podczas jazdy szosą :) Dzięcioł świetny. Kania znakomita :)
jotwu
| 17:22 wtorek, 15 marca 2022 | linkuj Jesteś poza wszelką konkurencją w "polowaniu" na ptaszki. Jak tak dalej pójdzie zacznę rozróżniać i umieć je nazywać. Ale z drugiej strony nie mam pojęcia dlaczego Tobie tak pięknie pozują i są tak łatwo dostępne. Przecież to nie tylko zasługa aparatu fotograficznego.