avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50814.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Nocna okolica

Czwartek, 28 października 2021 · dodano: 28.10.2021 | Komentarze 4

Mimo naprawdę ładnego dnia, dopiero wieczorem znalazłem chwilę czasu na rower.
Pokręciłem się po Rzepinie, zajechałem także do Starościna oraz Gajca. Niestety po okolicy zaczyna się kręcić coraz więcej ciapatych. Dziś widziałem trzech. Jeden czystą angielszczyzną zapytał się mnie o dworzec PKP, a dwóch spotkanych na ścieżce rowerowej do Gajca po oświetleniu ich przez lampkę, dało drapaka w krzaki. Chyba trzeba będzie to zgłaszać, bo rzepińska policja przemieszcza się tylko w suce po centrum, a na piechotę to się ich spotka jak wchodzą do baru po kebaba..
20-30 lat temu Rzepin miał problem z rumunami, którzy gromadzili się na dworcu PKP, łazili po lasach, a nawet wówczas po nieogrodzonych ogrodach, balkonach, itd, Zapachniało powtórką..
Jak wyjeżdżałem było 10 na plusie. Ciepłe powietrze przez gwiaździstą noc szybko wyparowało i gdy wracałem było już tylko 7 stopni.
Fotka z DDR do Rzepina.

DDR Gajec - Rzepin

Kategoria 0-25 km, Nocny Marek

tanova
| 19:34 niedziela, 31 października 2021 | linkuj Rozumiem, że czujesz się nieswojo spotykając takie osoby po zmroku, ale zasadniczo przecież nic złego nie robią? Raczej nie zgłaszałabym tego - po ostatnich tygodniach nie mam zaufania do naszych służb mundurowych i ich mocodawców.
meteor2017
| 17:28 niedziela, 31 października 2021 | linkuj U nas w okolicach lockdownów i innych obostrzeń trudno było spotkać jakiś patrol policji, a jeśli już to właśnie pod kebabem ;-P Ewentualnie na ustronnym parkingu pod cmentarzm, gdzie łątwiej im było udawać, że nie widzą ludzi łażących bez masek.
Marecki
| 08:34 piątek, 29 października 2021 | linkuj Tomek - Generalnie nie mam nic przeciwko obcym nacjom i dopóki nikt mnie, ani nikogo miejscowego nie zaczepia na moim terenie, to co tu robią mnie nie interesuje. Ale jak zaczynają przemieszczać się po nocy, po lesie i spylać w krzaki jak ktoś ich dostrzeże, to znaczy że mają coś na sumieniu. Żeby jeszcze mogli normalnie przejść do Niemiec, to spoko, ale oni tak łatwo nie przejdą bo pogranicznicy już zaczęli pilnować tematu. A jak nie wejdą do Niemiec, to będą koczować przy granicy i się zbierać.
| 21:22 czwartek, 28 października 2021 | linkuj Jeśli pięknie gadają po angielsku to dobrze - pewnie czekają na możliwość ucieczki do bardziej cywilizowanych krajów niż Polska :) Nie zgłaszaj - daj im nadzieję.

Moje doświadczenie mi mówi, że lepiej dogadać się z takimi dalekowschodnimi niż tymi bliskowschodnimi z Ukrainy.