avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50814.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Po mieście (połowa miesiąca)

Sobota, 16 października 2021 · dodano: 16.10.2021 | Komentarze 2

Większa zbiorówka z miasta. Kursy zakupy + cmentarz by uporządkować grób ojca przed listopadem. Coraz bardziej jesiennie.
Gdzieś nam uciekła Złota Polska Jesień a zaczął dominować wiatr i przelotne opady.
Dziś powiesiłem w ogrodzie kolejną budkę dla ptaków. Czekam na wojnę sikorek o M4 :)

Kategoria Miasto

| 22:32 sobota, 16 października 2021 | linkuj Też zawiesiłem na oknie, tyle że z plastiku. W tamtym roku zrobiłem to za późno, mam nadzieję, że w tym zadziała :)

Powodzenia w fotopolowaniach, już się cieszę na efekty u Ciebie :)
jotwu
| 17:27 sobota, 16 października 2021 | linkuj Faktycznie masz rację - opuściła nas Złota Polska Jesień i od razu robi mi się smutno, chociaż miałem dużo czasu, by oswoić się z przemijaniem.