avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50880.78 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Wietrzna, jesienna okolica

Środa, 13 października 2021 · dodano: 13.10.2021 | Komentarze 3

Dziś pochmurny (choć z  większymi przejaśnieniami) i wietrzny dzień.
Po obiedzie wybrałem się na krótką trasę po okolicy. Mimo wiatru przygrzewające momentami słońce, powodowało ze było naprawdę przyjemnie. Jesień w pełni, więc nie brakowało zwierzątek na polach które także korzystały z pogody, jedne odpoczywając, a inne żerując. Chciałem dziś zaliczyć klasyczną polną trasę, ale za Lubiechnią postanowiłem zajrzeć jeszcze nad Jezioro Busko, które z powodu szuwar i bagien jest dość trudno dostępnym  akwenem. Mimo chwilowych trudności (błoto), wlazłem na wątpliwej jakości pomost przy okazji wypłaszając zimorodka, który po tym fakcie usiadł dość daleko na innej tego typu konstrukcji. Na szczęście mam spory zoom w aparacie i udało się sfotografować więcej niż jego zarys. Chciałem jeszcze zajrzeć na Starościn, ale do domu wygoniły mnie czarne chmury i niewielkie przelotne opady..

Fotki i mapka

Odpoczywające sarenki
Odpoczywające sarenki © Marecki

Pustułka zajadająca się jakimś myszowatym