avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50460.58 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Jesienna okolica z RR

Sobota, 9 października 2021 · dodano: 09.10.2021 | Komentarze 5

Kolejna wycieczka z Rowerowym Rzepinem. Tak jak to przeważnie bywa w grupie gdzie jada dzieciaki, wycieczka z nastawieniem rekreacyjnym. Kierunek to Jezioro Długie, objazd Jeziora Rzepsko, Rzepinek, Dąb Piast, Bobrowy szlak i Nowy Młyn. Stawiło się kilkanaście osób których nie przestraszył zimny poranek (był dziś w lubuskiem pierwszy jesienny przymrozek). Dokuczał też zimny wiatr ze wschodu, ale było słonecznie i na powrocie już 13 stopni. Mimo że nie należę do grupy RR jako członek, dziś zadbałem o fotograficzną część, bo zwyczajnie lubię pstrykać.

Fotka i mapka

Rowerowy Rzepin nad Jeziorem Rzepsko

| 00:23 sobota, 15 stycznia 2022 | linkuj Dobre foto na pamiątkę, sam raczej unikam takich grup, mój maks na wycieczkach to dwie dodatkowe osoby ;)
jotka
| 16:53 poniedziałek, 11 października 2021 | linkuj :)
| 21:27 niedziela, 10 października 2021 | linkuj Nie lubię grup zorganizowanych, ale szanuję chęć integracji :)
tunislawa
| 19:01 niedziela, 10 października 2021 | linkuj fajnie ,że razem czasem !!
jotwu
| 18:27 sobota, 9 października 2021 | linkuj A więc i Ty wziąłeś udział w grupowej wycieczce. Sympatycznie prezentująca się grupa.