avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50460.58 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Polna okolica

Poniedziałek, 4 października 2021 · dodano: 04.10.2021 | Komentarze 9

Zmarnowałem weekend.
Najpierw zawalił mi sprawę kominiarz który miał być w piątek, a który zjawił się w sobotę koło 13-00, Natomiast w niedzielę złapał mnie jakiś leń i już nie pojeździłem. Jako że mam do połowy października ciut mniej pracy (odwołania z powodu braku zleceń), to będę korzystał rowerowo. Dziś krótko na pola, bo jutro zapowiadają deszcz. Dziś już nawet delikatnie kropiło i generalnie było szarawo.
Cieszę się że chłodniej, bo wczorajsze 23 stopnie to przesada o tej porze roku. Przez ciepłe dni i noce jest w cholerę komarów, tak że nawet drzewa nie da się porąbać na ogródku, a na rowerze dłuższe postoje kończą się pogryzieniem.

Parę fotek i mapka
Kania ruda
Kania ruda © Marecki

Okolice Kowalowa

| 22:16 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Elegancko ujęta kania!
Marecki
| 13:03 poniedziałek, 1 listopada 2021 | linkuj Magda - W ogóle rower crossowy mnie nie interesował. Miało być odświeżenie trekkingowe..Jeśli kupię coś bardziej terenowego to prędzej górala - level 4 lub 5..
tanova
| 16:06 wtorek, 5 października 2021 | linkuj Marek - a przymierzałeś się do modeli crossowych tego producenta? Trochę już zerkam na ofertę na rynku w segmencie turystycznym, bo nasze trekkingi już mają chyba z piętnaście lat.
| 22:20 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Przepiękna kania. Super fota mimo słabych warunków :)
Marecki
| 20:34 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Janusz - dzięki
Dominik - Przyznam że o tej porze roku też nierzadko mi się już tak nie chce. Ale do tych 5k dobije.
lavinka - Dzięki za miły komentarz odnośnie rowerka. Przyznam że grometria ramy, a także kolor był dużym powodem jego zakupu.
Kuba - Teraz mają swój czas i je więcej widać na polach, bo wkrótce odlecą na zimowiska.
jotka
| 17:27 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Ostatnio widziałem kanię rudą :)
lavinka
| 16:47 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj No patrz, a u nas wręcz upał i dzikie słońce. Czy pisałam ci, że masz super rower? Ostatnio widziałam ten model na żywo, chyba zrobił się popularny w mojej okolicy, naprawdę ładna rama. Bardzo lubię taki "sportowy trekking".
miciu22
| 16:45 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Ja weekend zmarnowałem, bo po prostu nie mam motywacji, totalny brak sił by się ruszyć :(
jotwu
| 16:42 poniedziałek, 4 października 2021 | linkuj Zarówno kania ruda jak i Twój rower wyglądają świetnie. U siebie poprawiłem tytuł wpisu.