avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 53337.83 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.00 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 193833 metrów.

Rancho Drzecin

Środa, 29 września 2021 · dodano: 29.09.2021 | Komentarze 7

Dwa dni pracy odbębniłem sobie już w poniedziałek i wtorek, by resztę tygodnia mieć z głowy i dziś już na luzaku pokręciłem sobie po okolicy. Zapowiadano w okolicy 15-16 opady, wiec wyskoczyłem tuż po południu by komfortowo przejechać 40 km po okolicy. Nie miałem specjalnych planów, a że było szaro zdecydowałem się na trasę przez Rancho Drzecin. Ten kierunek to mój nierzadki wybór gdy pogoda nie rozpieszcza. Faktycznie na zachodzie i południu było czarno, ale do domu wróciłem przed deszczem. Teraz gdy robię wpis już pada..
Było dziś za to dość ciepło, bo 16 stopni, więc galoty jeszcze krótkie..

Parę fotek z dzisiejszej wycieczki..

Wjazd do Lisowa od strony Starkowa

Kolory jesieni © Marecki

DDR Gajec - Rzepin i wiadukt kolejowej obwodnicy Rzepina
DDR Gajec - Rzepin i wiadukt kolejowej obwodnicy Rzepina © Marecki

| 22:25 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Piękny i dorodny dąb i miłe swojskie akcenty :)
meteor2017
| 10:25 sobota, 2 października 2021 | linkuj No, ale oprócz koniów, na trochę Lisów się napatoczyłeś ;-)
| 22:24 środa, 29 września 2021 | linkuj PS. Lisów to prawie "moje" Lisówki. Tam musi być fajnie - szukaj zwierzaków :)
| 22:23 środa, 29 września 2021 | linkuj Pogodynkowy strzał w dychę. A nawet dechę :)

Koniki zawsze piękne. Fajne uchwycenie jesieni na drugiej focie od końca.
tanova
| 17:23 środa, 29 września 2021 | linkuj Dzisiaj u mnie dzień na pobieganie - tuż przed domem zaczęło kropić, a późniejszym popołudniem rozpadało się na dobre.
jotwu
| 16:09 środa, 29 września 2021 | linkuj Zawsze z dużą ciekawością zaglądam do Twoich wpisów mając pewność, że uraczysz mnie serią uroczych zdjęć. Tak też było i i dzisiaj. Pry okazji dziękuję Ci za miłe słowa.
jotka
| 15:26 środa, 29 września 2021 | linkuj Nam też udało się przed deszczem, ładnie konie :)