avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50460.58 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Polna okolica

Sobota, 28 sierpnia 2021 · dodano: 28.08.2021 | Komentarze 3

Większość dnia walczyłem z usuwaniem krzewów bukszpanowych (korzenie po 20 latach trochę się rozrosły). Na nic zdały się opryski i preparaty, ćma zeżarła wszystko nie tylko u mnie, ale z tego co widzę całym mieście. żal, ale nie było sensu tego trzymać..
Udało mi się wcześniej wybrać na krótką wycieczkę. Trochę zmyliły mnie czarne chmury idące w moim kierunku, więc przejechałem się polnym standardem, trochę szybciej niż zwykle. Mimo wszystko trzeba było lawirować między kałużami. Dość ciepło..

Parę fotek i mapka

CESSNA F172E SP-MKS © Marecki

Wiatrakowo i pochmurno pod Lubiechnią Wielką
Wiatrakowo i pochmurno pod Lubiechnią Wielką © Marecki

| 23:15 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Ładne kadry ze świata owadów, podoba mi się też wiatrakowo-rowerowy motyw ;)
meteor2017
| 16:38 czwartek, 9 września 2021 | linkuj Tak te rusałki nasunęły mi myśl, gdy zobaczyłem zdjęcie samolotu - czy jego larwy to np. ciągniki na polach? ;)
| 21:41 sobota, 28 sierpnia 2021 | linkuj Widzę, że foty makro coraz bardziej Cię nęcą - i słusznie. Pięknie wyszły, do albumów można wklejać :)