avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50460.58 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Polna okolica

Środa, 25 sierpnia 2021 · dodano: 25.08.2021 | Komentarze 6

Znów dziś podwiewało, ale wobec nadchodzącego kolejnego opadu, postanowiłem nie marnować reszty ładnego dnia na siedzenie w domu. Rano trochę pracy przy drewnie (na szczęście mogę normalnie posługiwać się siekierą), więc po obiedzie plany były już tylko rowerowe. Temperatura wraz z południowo-zachodnim wiatrem też przyjemnie podskoczyła..
Kierunek na pola, z nastawieniem na złapanie jakichś zwierzątek. Szału nie było poza jednym liskiem, który korzystał ze słońca i zwęszył mnie dopiero na 20-30 metrów.
Poza tym motywy przyrodnicze oklepane (gąsiorki, błotniaki, myszołowy, kruki), ale nie było jakichś fajnych spotkań. W drodze powrotnej dogniłem szczupłą wyżyłowaną laskę na rowerze typu Fitness, ale nie miała ze mną żadnych szans jak zrzuciłem na 11 ząbków na kasecie, a dodatkowo jeszcze jechaliśmy pod wiatr, a to mój konik :)
Dzisiejszą wycieczką wskoczył mi 4 tysiąc w sezonie. Postaram się o jeszcze jeden, skoro zostały 4 miesiące..

Fotki i mapka

Pola między Sułowem a Kowalowem
Pola między Sułowem a Kowalowem © Marecki

Polny lisek
Polny lisek © Marecki

Lisek mnie zwęszył
Lisek mnie zwęszył © Marecki

Bocian w Starkowie jeszcze nie odleciał
Bocian w Starkowie jeszcze nie odleciał © Marecki

Kościół w Starkowie
Kościół w Starkowie © Marecki

Polna droga do Sułowa
Polna droga do Sułowa © Marecki

Tory kolejowe i droga w kierunku Ośna Lubuskiego
Tory kolejowe i droga w kierunku Ośna Lubuskiego © Marecki

| 23:24 poniedziałek, 17 stycznia 2022 | linkuj Rudy bardzo fajny i nie wychudzony, jak większość, które samemu spotykam.
Ekstra foty z trasy!
meteor2017
| 07:32 sobota, 28 sierpnia 2021 | linkuj Taaa, rude na rudym łatwo można by przegapić :-)
| 21:54 czwartek, 26 sierpnia 2021 | linkuj To Ty zwęszyłeś liska, nie on Ciebie - super ujęcia! :)

Wyżyłowanej lasce trzeba było zaproponować trzymanie koła. Na pewno byłaby wdzięczna :)

Dystansu rocznego gratuluję, wiem, że nie miałeś łatwo.
jotwu
| 16:28 czwartek, 26 sierpnia 2021 | linkuj Cudowne zdjęcia zwierząt w tym zaskakujące zdjęcie bociana - czyżby został u nas ?
srk23
| 08:13 czwartek, 26 sierpnia 2021 | linkuj Wielkie brawa Marku za przejechane kilometry w tym roku (kondycja po chorobie zauważalnie wzrosła)...ja niestety w pracy znowu nabijam nadgodziny.
miciu22
| 17:38 środa, 25 sierpnia 2021 | linkuj Gratki za dystans. U mnie tak rześko dosyć, bo w dzień to max. 19 było :D