avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50460.58 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Polna okolica

Czwartek, 19 sierpnia 2021 · dodano: 20.08.2021 | Komentarze 3

Obowiązkowa wycieczka odstresowująca przed ostatnim zastrzykiem w łokieć. Jak już wspominałem jest to bardzo nieprzyjemna i bolesna iniekcja.. Na szczęście to już koniec kłucia. Od paru tygodni pracuje sobie na dwa-trzy dni w tygodniu, bo nie chcę nadwyrężać łąpy, a za jakiś miesiąc-dwa, wróce do normalnych godzin.
Trasa standardowa, zaliczone pola od Gajca, po Drzeńsko, Kowalów, Starków i Sułów.. Wciąż wietrznie i pochmurno, ale za to cieplej. Niestety deszczu brak..

Fotki i mapka..

Pustułka na słupie..

Bociany w Starkowie

Polna okolice Starkowa

| 20:43 niedziela, 22 sierpnia 2021 | linkuj Brrr... nawet nie chcę sobie wyobrażać tego, jak to jest nieprzyjemne. Fajnie, że już po.

Pustułka widocznie na Ciebie czekała w ramach pocieszenia :)
meteor2017
| 07:52 sobota, 21 sierpnia 2021 | linkuj Tak, dobrze gdy ma się już za sobą nieprzyjemne zabiegi i nie ma to jak wyskoczyć w przyrodę, to najlepszy relaksator.
strus
| 18:08 piątek, 20 sierpnia 2021 | linkuj A ja gdy z gór wróciłem bociana żadnego już nie widziałem