avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50814.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Na test

Piątek, 7 maja 2021 · dodano: 08.05.2021 | Komentarze 2

W piątek nie mogłem jeszcze jechać do pracy, trzymała mnie rano gorączka. Ale po południu po zjedzeniu kolejnych paracetamoli spadła. Jako że na sobotę byłem na grafiku, musiałem już jechać. A żeby to zrobić potrzebny był kolejny test. Oczywiście wynik jak zwykle negatywny. Ponoć od 19 maja obowiązek testowania dla pracowników transgranicznych ma zostać zniesiony, jako że Polska nie jest już w krajach ryzyka, ale moja firma ma swoje wewnętrzne widzimisie i niewykluczone że wciąż będę zmuszony się testować. Pogoda wciąż kiepska. Wiatr, a podczas dojazdu do punktu sypnął grad. Co za szajs..

Marecki
| 17:07 niedziela, 9 maja 2021 | linkuj Magda, niemców to nie obchodzi..Maski w pracy i wymagane testy będą nawet po dwóch dawkach zaszczepienia.
tanova
| 18:38 sobota, 8 maja 2021 | linkuj Paranoja z tymi testami co dwa dni. Może jednak Twoja firma łaskawie przyjmie do wiadomości, że się zaszczepiłeś?