avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50814.38 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Na szczepienie

Środa, 5 maja 2021 · dodano: 06.05.2021 | Komentarze 8

Z racji swojego rocznika, zarejestrowałem się na szczepienie przeciwko covid-19 pierwszego maja, a wczoraj miałem pierwszą dawkę szczepionki Astra Zeneca. Niestety dostałem gorączki poszczepiennej i musiałem zrezygnować z wyjazdu do pracy, gdyż w zakładzie mam codziennie mierzoną temperaturę... W sumie temperatura skoczyła mi w nocy do 38,4, ale teraz już spadło do 37.6. Biorę paracetamol i pobolewa mnie ręka w którą miałem iniekcję. Mam nadzieję że do jutra mi przejdzie...
Kolejna dawka szczepienia w lipcu.
Pogoda tragiczna, przede wszystkim bardzo mocy wiatr..

Jorg
| 21:28 piątek, 7 maja 2021 | linkuj A ja mam 91 dni luzu. Tyle muszę czekać od ostatniego pozytywnego wyniku testu :)
Marecki
| 14:43 piątek, 7 maja 2021 | linkuj No cóż.
Mogę napisać że wreszcie gorączka minęła, ale w nocy i nad ranem jeszcze ją miałem. Dwa dni w plecy. Pozostaje lekki ból w ramieniu, ale czuje się o niebo lepiej. Dziś robię test, a jutro normalnie jadę do pracy..
W normalnych okolicznościach nie szczepiłbym się. Ale zostałem niejako do tego zmuszony.
tanova
| 13:22 piątek, 7 maja 2021 | linkuj Marek, dobrze, że się zdecydowałeś. Mam nadzieję, że dzisiaj - po dwóch dniach - już jest w porzadku. Ja czekam na drugą dawkę Astry, którą mam dostać we wtorek.
| 21:46 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Będę kolejny w tym eksperymencie, nie musiałem się spieszyć, więc Pfizer został świadomie wybrany kosztem terminu (Astrę mogłem brać dwa dni później). Pewnie gorączka będzie również gratis.

Oby szybko przeszło u Ciebie. Pewnie tak będzie :)
| 20:38 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Ja dopiero dzisiaj miałem rejestrację swojego rocznika, pierwsza dawka czeka mnie doopiero 18 czerwca, trafił mi się Pfizer, ciekawe czy mnie rozłoży akurat na lato.
jotka
| 18:22 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj A ja dzisiaj szczepiłem się Astrą...
jotwu
| 15:27 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Przejdzie szybko ten stan po szczepienny - tego Ci życzę.
Evita
| 10:20 czwartek, 6 maja 2021 | linkuj Trzymaj się! Chwilę trzeba się pomęczyćć, dochodź do siebie szybko!