avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marecki z miasteczka Rzepin. Mam przejechane 50460.58 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.03 km/h i się wcale nie chwalę.

Na test

Niedziela, 11 kwietnia 2021 · dodano: 11.04.2021 | Komentarze 7

Jak dzień wolny, to pora na wycieczkę na teścik (Chyba dodam taką kategorię na blogu)
Są wreszcie jakieś pozytywy..
Nie, nie chodzi o wynik, bo ten bez zmian. W moim mieście powstał punkt wymazowy, co prawda płatny -100 zł, ale dla mnie może być zbawienny, jeśli chodzi o dojazd do Słubic w gównianą pogodę. Drugi pozytyw to taki że kursują do Frankfurtu pociągi, wiec do Słubic mogę podjechać z zapakowanym rowerkiem. Dziś tak zrobiłem i zaoszczedziłem godzinę. Jako że dziś był już mój trzeci test w tygodniu (sic!), musiałem zapłacić. Tym razem robiłem go w Slubickim Szpitalu, bo we Frankfurcie kolejka na 40-60 osób..
W szpitalu pustki, byłem trzeci :)
Niestety dowiedziałem się że na COVID zmarł mój praktycznie rówieśnik, kolega z grupy "Cybinko na rower". Ponoć nie miał żadnej choroby.
Michał [*]

Dziś piękny wiosenny dzień, a jak kwiecień, to coś kwitnie :)

Evita
| 10:35 środa, 14 kwietnia 2021 | linkuj Przykro z powodu Twojego znajomego. Tak, to nie jest grypa. I trzymaj się zdrowo!

Pięknie się ukwieciło.
sikorski33
| 16:00 poniedziałek, 12 kwietnia 2021 | linkuj Ja na szczęście już jestem zaszczepiony. Pozdrawiam i życzę zdrowia... :)
tanova
| 20:50 niedziela, 11 kwietnia 2021 | linkuj Przykra wiadomość o znajomym, musiał to być młody człowiek, skoro był w zbliżonym wieku. Współczuję uciążliwych testów, ale faktycznie lepsze chyba to niż szpital i oddział covidowy.
| 20:27 niedziela, 11 kwietnia 2021 | linkuj Czyli w sumie plusy dwa. Prócz temperatury :)

Widzisz, ta przykra sprawa z Twoim kolegą (kondolencje) pokazuje, że niestety ten Covid to nie zwykła grypa. A póki Polacy w końcu solidarnie nie zrobią tak banalnej rzeczy jak na przykład noszenie maseczki tam, gdzie są inni, wszyscy jesteśmy zagrożeni. I piszę to jako - jak wiesz - genetyczny wróg tego rządu. W tym jednak ma on rację - ogarnijmy się, przestańmy być egoistami.
| 20:07 niedziela, 11 kwietnia 2021 | linkuj U mnie takich kwitnących drzew ze świeczką szukać, ale pączki zaczęły się na nich pojawiać.
Wyrazy współczucia [*]
tunislawa
| 19:43 niedziela, 11 kwietnia 2021 | linkuj a ja nic kwitnącego nie spotkałąm !!! u was cieplej znaczy się !!
jotka
| 17:21 niedziela, 11 kwietnia 2021 | linkuj Fajnie że można podjechać pociągiem ...